CDR's duurder geworden of zie ik spoken?

Pagina: 1
Acties:

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025
Hi y'all,

De laatste tijd heb ik sterk de indruk dat de prijzen van cdr's schrikbarend gestegen zijn. Soms met wel 20%. Duuroflatie zou ik het nu niet meer durven noemen, daar is het wat aan de late kant voor.

Hebben meer mensen dit opgemerkt (en heeft iemand hier een zinnige verklaring voor?)

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Verwijderd

Bijna het goeie forum ervoor gevonden.... Denk door de opkomt van de DVD-/+R's.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Als je goed zoekt zijn ze nog goedkoop te krijgen (bijv. www.cdfreaks.com)

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
spam weg

[ Voor 89% gewijzigd door BalusC op 05-05-2003 08:41 ]

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Verwijderd

Ze hebben de prijzen inderdaad verhoogt om de illegale kopies van muziek-CD's tegen te gaan, de opbrengst die ze nu boeken door de prijsverhogingen gaan naar de platenfirma's.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

---> Opslagmedia & I/O Controllers

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:26
Zou er sinds vandaag ook geen heffing komen op DVD-/+R's? Of is dat slechts een gerucht?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-03 23:52
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 21:34:
Ze hebben de prijzen inderdaad verhoogt om de illegale kopies van muziek-CD's tegen te gaan, de opbrengst die ze nu boeken door de prijsverhogingen gaan naar de platenfirma's.
Als dat zo is dan heb ik er helemaal geen problemen mee. Krijg ik alleen maar een beter gevoel bij als ik weer een... backup :P maak. Alleen is het probleem dat die platenbonzen niet zo eerlijk zijn om het geld aan de mensen die het écht toebehoren geven. Ik bedoel natuurlijk de artiesten.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 00:20

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 21:34:
kvind het wel belachelijk eigenlijk.... ik brand nooit audio cd's, alleen maak ik veel backups van mijn dvd's en veel backups van spelletjes (en belangerijke data) en omdat de platen maatschapijen zo zielig zijn moet ik meer voor me cd-r's dokken? |:( |:( |:( |:(
maarjah, daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen

niks

Pagina: 1