New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Als je goed zoekt zijn ze nog goedkoop te krijgen (bijv. www.cdfreaks.com)
spam weg
[ Voor 89% gewijzigd door BalusC op 05-05-2003 08:41 ]
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Verwijderd
Ze hebben de prijzen inderdaad verhoogt om de illegale kopies van muziek-CD's tegen te gaan, de opbrengst die ze nu boeken door de prijsverhogingen gaan naar de platenfirma's.
Zou er sinds vandaag ook geen heffing komen op DVD-/+R's? Of is dat slechts een gerucht?
Als dat zo is dan heb ik er helemaal geen problemen mee. Krijg ik alleen maar een beter gevoel bij als ik weer een... backupVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 21:34:
Ze hebben de prijzen inderdaad verhoogt om de illegale kopies van muziek-CD's tegen te gaan, de opbrengst die ze nu boeken door de prijsverhogingen gaan naar de platenfirma's.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
kvind het wel belachelijk eigenlijk.... ik brand nooit audio cd's, alleen maak ik veel backups van mijn dvd's en veel backups van spelletjes (en belangerijke data) en omdat de platen maatschapijen zo zielig zijn moet ik meer voor me cd-r's dokken?Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 21:34:
maarjah, daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen
niks
Pagina: 1