upgrade van GF3 Ti500 naar GF4 Ti4800se

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Ik heb 'n Gainward Powerpack 4 GeFORCE 4 4800se XP golden sample op de kop kunnen tikken voor 'n prikje ...

Ik heb nu een Hercules 3D Prophet 3 GeFORCE 3 Ti500, en draai WinXP SP1.

Mijn plan is om die GF3 te uninstallen (add remove programs, device manager en detonator killer/remover (hoe noemt 't ook), pc uit, GF3 eruit, GF4 erin, nieuwe detonators te installeren ...

Vergeet ik iets? Is er een mooiere manier om dit te doen?
Heb ik zo ineens de volle performance, of is een system reinstall meer aangewezen?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:02
Ik zou toch voor de system reinstall gaan. Het zal wel werken, maar je mist toch wel wat performance imo.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58
Tis weer een nvidia, dus zal een system reinstall geen nut hebben. Drivers verwijderen is misschien wel handig.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Een reinstall is niet nodig, alleen als je systeem compleet vervuild is dan is t wel aanbevolen.. Je blijft bij een nvidia product en niet van nvidia--->ATi bv.. oftewel moet gewoon goed gaan lijkt me..

Systeem Specs

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:41
Waarom zou je drivers verwijderen :?

Doe ik zelf nooit van nVidia > nVidia, zijn toch precies dezelfde drivers (dacht ik)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom nu al een topic openen als je nog geen problemen hebt? De manier die je noemt is overigens goed. Een herinstalatie van je systeem is in verreweg de meeste gevallen niet nodig :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.