Toon posts:

kvm en scroll mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kvm switch zie linkje :) http://www.kvm.com.tw/kvm-102.html

er is een probleem, als ik mijn mouseware driver installeer voor mijn logitech Cordless MouseMan® Optical wil mijn scroll wiel het niet meer doen :( Als ik de microsoft driver gebruik doet hij het wel. Het is opzich niet zo heel erg kan nu alleen de battery status niet meer zien :( maar ik vroeg me af waarom die het met de nieuwste logitech driver niet wil doen (alleen het scroll wiel) Ik kan overigens wel het scrollwieltje indrukken en dan met de muis scrollen maar eraan draaien heeft geen functie meer.

Ik zag wel op de site staan dat hij een microsoft compatible mouse ondersteund. vandaar ook dat hij het met de microsoft driver wel pakt denk ik :?

Verwijderd

Andere muis kopen!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik niks aan. Als je mijn verhaal goed gelezen heb dan had je kunnen weten dat het gewoon werkt met de MS driver. Ik vroeg me alleen af waarom het niet met de logitech driver wil werken |:(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, ik weet niet precies hoe jij de batterij-status te zien krijgt? Gaat dat ook gewoon via de EM_EXEC drivers van Logitech? (het driver-gedeelte van Logitech) Anders kan je gewoon EM_EXEC.exe afsluiten. Dan wordt de besturing overgenomen door de MS drivers, maar dan blijf je je tray-icontje van je batterij status houden.

Anders moet je even zoeken naar een regfix voor een scrollwieltje, of de laatste mouseware downloaden (daarin schijnen veel scroll-problemen in te zijn opgelost). Als laatste kan je nog zoeken hier voor meer problemen met deen scroll wieltje + MouseWare (daar zijn genoeg topics over geweest), vooral in games werken die scrollwieltjes met MouseWare brak.

Verwijderd

Topicstarter
maar het heeft met die KVM switch te maken als ik namelijk de muis zonder die KVM gebruik gaat alles goed. ik gebruik trouwens de laatste versie van mouseware.

Ik zie de battery status bij de eigenschappen van me muis is een appart tabblad, weet niet of dat via EM_EXEC drivers gebeurt ofzo??

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 21:50:
maar het heeft met die KVM switch te maken als ik namelijk de muis zonder die KVM gebruik gaat alles goed. ik gebruik trouwens de laatste versie van mouseware.

Ik zie de battery status bij de eigenschappen van me muis is een appart tabblad, weet niet of dat via EM_EXEC drivers gebeurt ofzo??
zal het met straling te maken hebben?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1