Toon posts:

TV-Out

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij andere topics gekeken en bij de FAQs gelezen, maar ik kom er nog niet uit. Als ik mijn comp op mijn tv aansluit krijg ik maar geen kleur. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Misschien dat mijn tv geen S-VHS aankan, maar in de handleiding (heb ik nog!) staat het niet en op internet kan ik alleen tsjechische of slowaakse sites vinden (mijn tsjechisch en slowaaks is niet je van het :? ). Iemand hier misschien tips?

Verwijderd

je kan in ieder geval beginnen met vertellen welke instellingen jij momenteel gebruikt, en/of aan het proberen bent geweest ! :)

kortom meer infodrivers, kabels, aansluitingen, instellingen enz..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 20:03 ]

Verwijderd

welke kaart gebruik je ervoor.
kortom: meer informatie

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 21:23

Maartenvs

For Sale

even tv instellingen kijken. Bij onze loewe moest je eerst ook instellen dat het bv fotocd is anders kreeg je z/w beeld. en Sony's hebben eigen kanalen waarbij het eerst z/w is en een kanaal verder in kleur ( weet niet de precieze naam).

Verwijderd

Topicstarter
VIdeokaart is GeForce4 MX440. Ik heb em al op PAL staan, ook zijn andere instellingen goed (positie van het beeld, volledig beeld enz. alleen de kleur dus). Ik gebruik een kabel met S-VHS aan de ene kant en scart aan de andere kant.

Mijn TV is een Samsung CB-3351xta.

Tweede edit: ik werk met XP, mocht dat iets uitmaken.

Ik blijf editten: nView heb ik op kloon staan

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 20:16 ]

Verwijderd

welke detonator drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Oei, ik ben bang dat je me dat even moet uitleggen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 20:42 ]

Verwijderd

Probeer anders eens TVTool of TVCC 2000 ;)

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-08 14:54

luke_otto

pang pang luckyluke

kijk is naar je scart kabel zitten alle pinnetje er in of zijn er een paar uit ?
als er een paar uit zijn moet je ff een nieuwe kabel kopen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit schiet niet op zo. Je kan beter even een nieuw topic openen waarin je duidelijk vertelt wat de situatie is en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Ook de specs van je systeem en welke drivers je gebruikt is wel zo handig. En als laatste, bedenk ajb ook een betere topictitel :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.