Toon posts:

[W2k] Rechten van Hoofdgebruiker wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop tegen het volgende aan : Als een hoofdgebruiker zich aanmeldt, moet hij iedere keer voor het modem (HSP Micromodem) het land selecteren. In het configuratiescherm van hoofdgebruikers wordt dat modem ook niet getoond.

De administrator heeft dat probleem niet. Mijn vraag: Weet iemand welke rechten van hoofdgebruikers gewijzigd moeten worden?

Verwijderd

De hoofdgebruiker moet iedere keer het land selecteren? Wanneer? Als hij verbinding wil maken? Maar het modem werd toch niet gevonden? Hoe kan dat dan?

Maak je gebruik van roaming profiles? En als je lokaal onder het administrator account het modem installeert, werkt dat wel goed?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 19:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
OK, meer details:
-Hij moet het land selecteren als hij zich aanmeldt op de pc (dus al voordat hij het modem wil gebruiken)
-In het configuratiescherm is het modem wel bij "telefoon- en modemopties" te vinden maar niet apart. De administrator heeft wel apart in zijn config-scherm het HSP-modem.

Volgens mij is het niet zo dat het mode3m niet gevonden wordt. Alleen door een beperking van rechten moet die landeninstelling steeds weer worden bevestigd.

Verwijderd

Topicstarter
Nog vergeten: Het modem is lokaal door de administrator geïnstalleerd. Er zijn geen roaming profiles.