A7N8X onboard sound ruist en stekker past niet

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
voor een klant heb ik dit mobo gekocht: A7N8X en in elkaar gezet, de onboard geluidskaat wou hij gebruiken, omdat de laatste tijd gewoon goed geluidskaartjes zijn (toch?)

prob 1:
hij heeft dus een creatvie 2.1 setje (de 2100 serie) hij heeft het dus aangesloten, maar als hij de stekker (1 zei hij)in de geluidskaart steek dat hoort hij links geen geluid, trekt hij de stekker er een beetje uit dan heeft hij wel gewoon geluid.

prob 2:
na een X aantal tijd (verschilt) komt er een ruis uit zijn boxen, het gaat ook wel weer weg,
ik denk dat dit door prob 1 komt, (heeft ook al ander boxen getest)

dit topic gaat mij meer over het eerste probleem

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
hmm helemaal niemand toch maar een schopje

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeuh, heeft ie al neiuwe drivers geprobeert? is het a7n8x deluxe of de non-deluxe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Laatst online: 20:38

remco_k

een cassettebandje was genoeg

bekijk het probleem eerst zelf, ga vooral niet af op informatie van de klant.
Die brengen je 9 van de 10 keer totaal op het verkeerde pad.

Als je naar de klant toegaat, neem dan een hoofdtelefoon mee (een waarvan je zeker weet dat ie goed is) en test daarmee de geluidskaart.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ik zal hem sowieso thuis even testen, maar ik kan hem ook RMA versturen, ik laat het nog wel even weten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik dus ook dat Probleem 1...

Als ik het stekkertje in mijn Creative 6.1 - 6700 er een beetje uitlaat doet het 6e boxje het wel anders niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05 19:37

Da_RoNiN

Oclama?

Gohan-san schreef op 01 April 2003 @ 18:48:
voor een klant heb ik dit mobo gekocht: A7N8X en in elkaar gezet, de onboard geluidskaat wou hij gebruiken, omdat de laatste tijd gewoon goed geluidskaartjes zijn (toch?)

prob 1:
hij heeft dus een creatvie 2.1 setje (de 2100 serie) hij heeft het dus aangesloten, maar als hij de stekker (1 zei hij)in de geluidskaart steek dat hoort hij links geen geluid, trekt hij de stekker er een beetje uit dan heeft hij wel gewoon geluid.

prob 2:
na een X aantal tijd (verschilt) komt er een ruis uit zijn boxen, het gaat ook wel weer weg,
ik denk dat dit door prob 1 komt, (heeft ook al ander boxen getest)

dit topic gaat mij meer over het eerste probleem
Ik herken probleem 2 ook op random times begint het geluid te ruisen , ik heb dat probleem opgelost door de nieuwe Nforce drivers te installeren.
Dat heeft toen 2 weken goed gewerkt totdat ik afgelopen week er weer last van kreeg :/ ik ben er nog niet achter waar het pcies aan ligt maar het gebeurt vaker wanneer ik verschillende geluidsbronnen aanspreek .

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ik stuur hem sowieso RMA omdat de stekker niet echt past zeg maar, ik krijg de bak morgen terug dus zal morgen nacht ff testen

iRacing Profiel

Pagina: 1