Toon posts:

[Printer] HP Officejet PSC 2110 kopie zonder pc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan de bovengenoemde printer kopiëren zonder dat de PC daarvoor aangesloten moet zijn? Want ik kan er op de site van HP niets over vinden, en in de winkel zeiden ze dat alleen de PSC 2210 dat kon, maar die is wel EUR 150,- duurder (krijg je er wel een fax bij).

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Het lijkt me dat het gewoon moet kunnen hoor. Als je pc ervoor aan zou moeten staan omdat ie het eerst scant en dan via de pc afdrukt zou het apparaat geen "copiër" in zijn naam mogen hebben wat mij betreft :)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Het kan gewoon. Beide apparaten, dus zowel de 2110 als de 2210 kunnen kopieeren zonder dat de pc daarvoor aan hoeft te staan.

Voor die 150 euro krijg je ook een kaartlezer erbij voor alle geheugenkaarten en heb je de optie op een soort indexprint direct af te laten drukken zodra je je kaartje erin stopt...
Daarna kruis je daarop je foto aan, formaat, exemplaren enz..., je scant dat vel in en direct daarna print de printer automatisch je gevraagde foto's.
Dit ook allemaal zonder tussenkomst van de pc.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200