Toon posts:

Radmin remote screen wil niet laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wanneer ik connect naar een pc dan zie ik "loading initial screen" enkele seconde daarna verdwijnt dat ..maar ik krijg dan geen remote view.
Normaal moet ik loading initial screen zien en vervolgens moet ik de remote view zien..
Waar zou dit aan kunnen liggen dat radmin geen remote view wil laten zien.. instellingen staan zover ik weet goed.. want met radmin telnet/filetransfer is er geen probleem.
Dit probleem heb ik niet bij alle pc's overigens.

Verwijderd

soms is het zo dat de pc waarnaar je connect met radmin simpelweg geen screen heeft :)
tenminste dat heb ik al 2 keer meegemaakt, je kan dan wel gewoon telnet/filetransfer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 19:13:
soms is het zo dat de pc waarnaar je connect met radmin simpelweg geen screen heeft :)
tenminste dat heb ik al 2 keer meegemaakt, je kan dan wel gewoon telnet/filetransfer
Meestal komt het door de screensaver aan de andere kant.. maar soms ook niet, dus wat kan het nog meer zijn behalve screensaver

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09 11:40
Ik ken het verder niet ik gebruik RemotelyAnywhere omdat dat ook werkt met proxy zonder http tunnel (doet ie zelf en is veel sneller)

Verwijderd

Heb het ook wel eens, vooral toen ik instelde dat je na de Screensaver een passwoord moest ingeven om weer te kunnen pcen. Nu heb ik dat uitstaan en gaat alles goed. Gewoon:

-Screensaver + pass uit
-Niet afmelden als je remote wilt

En dan moet het lukken:)