[winrar] uitpak probleem ?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:05

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik download wel eens wat games of software van een server... maar heb dit probleem met vanalles:

ik heb bv een game gedownload:

Afbeeldingslocatie: http://www.marksnijders.com/image/rar.JPG

en zoals jullie zien, herkent winrar het 1e deel van de files anders dan het 2e deel van de files....

als ik het cfv bestandje check, geeft ie ook corruptie aan, maar dit is niet alleen nu, maar komt vaker voor. Het gekke is dat als iemand anders dezelfde files download hier geen problemen mee heeft :? kent iemand dit probleem?

ik heb winrar versie 3.11 op XP

Verwijderd

Tja, repair optie geprobeerd?

En probeer geen andere zware dingen met je comp te doen tijdens het uitpakken.

Als het nog niet werkt zit er niet veel op dan opnieuw downloaden.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:54

BaRF

bijna kerst

je bedoeld dat je een door jezelf ingepakte game niet meer kan uitpakken neem ik aan? :X maar goed, als je gewoon in explorer voor 'uitpakken' kiest?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 19:19
Dat windows alleen tot en met .r29 opent met winrar is normaal hoor. Je moet hem nu gewoon uit kunnen pakken.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Dat doet hij hier ook dat hij na een tijdje de files niet meer als archief aangeeft. Dat hindert niet want hij pakt ze wel netjes uit.

Edit: MikeN was sneller. :Z

[ Voor 11% gewijzigd door Ivo op 01-04-2003 18:13 ]

Verwijderd

Die archives horen volgens mij alllemaal dezelfde grootte te hebben. Misschien download je ze verkeerd. In ascii mode ofzo.

En dat winrar van r30 ze anders herkend komt omdat ie maar tm r29 registreert bij windows. Maar vorderest zijn ze hetzelfde.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:05

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
heb hem niet zelf ingepakt.. komt van een server af... en ik ben de enige die dit probleem heeft, en het is niet de 1e x dat dit gebeurd :(

en mijn pc doet verder niks bijzonders....... het vele geheugen en snelheid zijn in rust :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je loopt naar de winkel, pakt daar Toca Race Driver, loopt naar de kassa, rekent daar af, gaat naar huis, stopt CD in je computer, en voila, geen problemen met Rarretjes :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.