Ik heb zelf een HP620LX en een NE2000 compatible kaart, helaas wordt de kaart niet zomaar geinstalleerd door alleen te pluggen.
Na een search kwam ik uit op deze topic:
Netwerk Joinen via Hp620LX
Waarom deze topic dan? De link naar de essentiele bestanden is niet meer actief.
Deze bestanden zijn benodigd om een ne2000 compatible kaartje aan de gang te krijgen op de 620lx.
Wens, degene die deze link postte, kan ik niet bereiken.
Na veel zoekwerk kwam ik erachter dat het ook zou moeten kunnen met files van de Microsoft Windows CE CDROM (Windows CE Services CD?), die ik helaas niet heb (apparaat via via gekregen).
Nu de vraag; heeft iemand deze cd nog, en zou die gene mij een paar bestandjes kunnen mailen?
Het gaat om deze bestanden:
dhcp.dll
ndis.dll
arp.dll
network.cpl
ne2000.dll
in deze directory:
\Optional Components\Ethernet components for Microsoft Windows CE 2.0\SH3
Of; heeft iemand het bestand dat in de bovenstaande topic wordt vermeld?
Na een search kwam ik uit op deze topic:
Netwerk Joinen via Hp620LX
Waarom deze topic dan? De link naar de essentiele bestanden is niet meer actief.
Deze bestanden zijn benodigd om een ne2000 compatible kaartje aan de gang te krijgen op de 620lx.
Wens, degene die deze link postte, kan ik niet bereiken.
Na veel zoekwerk kwam ik erachter dat het ook zou moeten kunnen met files van de Microsoft Windows CE CDROM (Windows CE Services CD?), die ik helaas niet heb (apparaat via via gekregen).
Nu de vraag; heeft iemand deze cd nog, en zou die gene mij een paar bestandjes kunnen mailen?
Het gaat om deze bestanden:
dhcp.dll
ndis.dll
arp.dll
network.cpl
ne2000.dll
in deze directory:
\Optional Components\Ethernet components for Microsoft Windows CE 2.0\SH3
Of; heeft iemand het bestand dat in de bovenstaande topic wordt vermeld?
... Life is what happens when you are busy planning other things...