Toon posts:

driver problemen Maya II van GigaByte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Maya II r9700 Pro van gigabyte.
Als ik de kaart door windows laat herkennen gaat alles prima, zodra ik echter de drivers van cd haal of een driver download (nieuwste) dan draaien een boel spellen niet of gewoon slecht, zo zie ik dsan bij veel spellen geen menu's!
Ook als ik bijvoorbeeld 3dmax 2003 draaid dan maakt hij van de demo een boel kleine blokjes waar je gewoon geen beeld kan uithalen.
In princiepe is er niets mis mee als ik de drivers door winxp laat installen (want dan werkt het wel goed) maar dan heb ik geen menus waar ik antianalising kan instellen en nog meer van dat soort grappen. hoe kan dit? ik heb btw ookal een biosflash gedaan die op de site van gigabyte stond en dit hielp ook niet!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

probeer de cat drivers eens van ati zelf :)
als je dat nog niet had gedaan ;)
http://mirror.ati.com/support/drivers/winxparchive.html
hier staat de 3.1 , je kan ook de 3.2 nemen maar daar zijn bij sommige nog wat probleempjes mee :)

en eerst dan directx 9a installeren natuurlijk als je die nog niet hebt :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
direct 9x heb ik al geinstallt, maareh kan je met die cat drivers alle instellingen zoals antianalising, smootvision etc... regelen?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je moet de drivers hebben en dan ook de control panel die er gelijk onderstaat :)
en daar kan je ook alles mee instellen ja.
eerst oude drivers eraf / opstarten / nieuwe installeren / opstarten / control panel installeren / opstarten en klaar :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Misschien kun je de kaart in een PC van een vriend(in)/kennis een keer proberen. Iik heb ook problemen met mijn ATI Radeon 9700 Pro MAYA II gehad, welliswaar andere, maar het lag niet aan de kaart.

Wat zijn de verdere systeem specs...