Sinds een paar weken, om precies te zijn sinds de nieuwe omega drivers (soft 9800pro, u know) uit zijn, heb ik problemen met me Radeon 9700pro.
Na een tijd gegamed te hebben krijg ik strepen, artifacts en/of rare kleur(vlekken).
Dit is zowel bij het spelen van Counter-Strike als Freelancer (andere spellen speel ik nie zo lang).
Mijn Radeon 9700pro heb ik op 13-09-2002 aangeschaft dus is een van de eerste.
Wat mij opvalt is dat me mem chips heel heet worden tijdens gamen. Zou dit dus oververhitting van de mem chips kunnen zijn?
Ik heb al oude drivers teruggezet in de hoop dat het probleem verdween maar ook dat werkte niet.
De strepen zitten ook in windows na de game afgesloten te hebben en zijn er nog na even pc uit (5min) en dan opnieuw opstarten.
images:
screenshot bureaublad (let op icons
Ik had er meer maar die staan op mijn domein naam en die werkt momenteel niet
Na een tijd gegamed te hebben krijg ik strepen, artifacts en/of rare kleur(vlekken).
Dit is zowel bij het spelen van Counter-Strike als Freelancer (andere spellen speel ik nie zo lang).
Mijn Radeon 9700pro heb ik op 13-09-2002 aangeschaft dus is een van de eerste.
Wat mij opvalt is dat me mem chips heel heet worden tijdens gamen. Zou dit dus oververhitting van de mem chips kunnen zijn?
Ik heb al oude drivers teruggezet in de hoop dat het probleem verdween maar ook dat werkte niet.
De strepen zitten ook in windows na de game afgesloten te hebben en zijn er nog na even pc uit (5min) en dan opnieuw opstarten.
images:
screenshot bureaublad (let op icons
Ik had er meer maar die staan op mijn domein naam en die werkt momenteel niet