Worms Armageddon start niet

Pagina: 1
Acties:

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:57

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Topicstarter
Ik heb dus net uit melancholiek weer eens een paar oude spellen geïnstalleerd, maar nu doet Worms Armageddon het dus niet.

Ik heb het op een bak staan met Win XP SP1 erop, en heb de patch van het spel geïnstalleerd om het spel compatible te krijgen met dit O.S.

De eerste keer deed ie het goed, maar nu echter niet meer :(
Bij het opstarten krijg ik nu alleen een beeld dat je ook krijgt wanneer je een foto op inet vergroot. Zie deze link
Het adres in de adresbalk:
http://127.0.0.1:1024/00c...me=17:51&filename=wa.exe&
timestamp=0&licenseexecutions=8&poolexpiredhtml=0&totalexecutions=8&
accessallowed=yes&offering=20m_default&firstusage=2003/04/01&
pooltime=1049209332&aff=download_com&curr=USD&price=1995&
dt=1049200741&tracking=baf7b18b95c5fec39e55bfc6b6e1275f&
maximumusagetime=1200&totalremainingtime=1071
Op de site van Team17 kon ik er ook niks over vinden. Een herinstallatie hielp ook niet.
Weet iemand wat er aan de hand is en / of hoe ik dit kan oplossen?

Update: ik heb het nu ff op een bak met Win '98 Se gezet, daar werkt het de eerste keer wel

[ Voor 20% gewijzigd door Freakertje op 01-04-2003 17:52 ]

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 17:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Freakertje schreef op 01 April 2003 @ 17:22:
Ik heb dus net uit melancholiek weer eens een paar oude spellen geïnstalleerd, maar nu doet Worms Armageddon het dus niet.

Ik heb het op een bak staan met Win XP SP1 erop, en heb de patch van het spel geïnstalleerd om het spel compatible te krijgen met dit O.S.

De eerste keer deed ie het goed, maar nu echter niet meer :(
Bij het opstarten krijg ik nu alleen een beeld dat je ook krijgt wanneer je een foto op inet vergroot. Zie deze link
Het adres in de adresbalk:
[...]

Op de site van Team17 kon ik er ook niks over vinden. Een herinstallatie hielp ook niet.
Weet iemand wat er aan de hand is en / of hoe ik dit kan oplossen?

Update: ik heb het nu ff op een bak met Win '98 Se gezet, daar werkt het de eerste keer wel
Tja, ik krijg Armageddon ook niet aan het draaien met XP :'( Met 2000 lukte het wel om met een patch (SilkWorm) Armageddon te laten draaien. Vreemd genoeg werkt deze patch niet met XP. :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
2000 roelt gewoon :D

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik wel eens ergens gelezen dat de patch die voor XP is alleen werkt met spellen die via de winkel zijn verkocht. :)
Indien jullie allebei in het bezit zjin van de orginele versie stuur eens een mail naar Team17, wanneer je de illigale versie hebt dan raad ik je toch af om dit te doen...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:57

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Topicstarter
Ik ben er al achter, bij mijn Win 98 Se waar ie wel op wou draaien kreeg ie na verloop van tijd dezelfde kuren, en toen linkte ie naar een website waarop stond dat ik een trial had gekregen en de rechten kon kopen om het spel langer te spelen....
* Freakertje is even weg een niet nader te noemen persoon schoppen >:)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 17:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Calitomnication schreef op 01 April 2003 @ 19:10:
Ik wel eens ergens gelezen dat de patch die voor XP is alleen werkt met spellen die via de winkel zijn verkocht. :)
Indien jullie allebei in het bezit zjin van de orginele versie stuur eens een mail naar Team17, wanneer je de illigale versie hebt dan raad ik je toch af om dit te doen...
Zal ik Team17 ff mailen. Ik ben van de illegale gamez afgestapt. :*) Ik koop ze tegenwoordig. Laatst dus in Ierland :7 Worms Battle Pack gekocht. Worms 2, Armageddon, World Party en een demo van Worms Blast in 1 pakket. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1