Ik heb gepoogd op mijn werk hier en daar een koetje te plaatsen, als windows service in quiet mode. Ik weet niet zeker of dit gelukt is, na het opstarten zag ik dnetc niet in de lijst die je krijgt met ctrl-alt-del, is-tie dan wel actief? Of heb ik de boel weer verprutst? Hoe vogel ik dat uit?
Verwijderd
En anders dan kijk je even met de systeem monitor naarje Processor gebruik. Die moet op 100% staan, en blijven 
Heb je de systeem monitor niet in Start > Programma's > Bureau Accesoires > Systeem werkset staan, dan kun je hem instaleren via 'Software' in het configuratie-scherm.
En dan bij de windows programma's (middelste tabblad)
Heb je de systeem monitor niet in Start > Programma's > Bureau Accesoires > Systeem werkset staan, dan kun je hem instaleren via 'Software' in het configuratie-scherm.
En dan bij de windows programma's (middelste tabblad)
dnetc -install heb ik gedaan, dan zegt-ie dat ie succesvol geinstalleerd is, maar ik zag em dus niet na de reboot.
Misschien moet ik zelf dan dus nog even een reg-sleuteltje toevoegen. Of kan een of andere beheerder het register beschermd hebben tegen hobbyisten zoals ik?
Misschien moet ik zelf dan dus nog even een reg-sleuteltje toevoegen. Of kan een of andere beheerder het register beschermd hebben tegen hobbyisten zoals ik?
Dat afschermen is wel mogelijk. Om zeker te weten dat je koe het (goed) doet zou ik even de logging aanzetten. Dan zie je nl ook meteen of hij wel blokjes haalt, en niet p.o. op 100% random blokjes staat te doen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
En kan ik dat handig omzeilen, poledit of zo?
Het moet wel even in no time te fiksen zijn want het is niet mijn PC, maar onze gemeenschappelijke inet compu (op een isdn-lijntje
) Staat toch de hele dag aan en echt zwaar wordt-ie niet belast, dus ik dacht.....moooo!
Het moet wel even in no time te fiksen zijn want het is niet mijn PC, maar onze gemeenschappelijke inet compu (op een isdn-lijntje
Verwijderd
Hmmm.. Heb het zelfde probleem, succes vol geinstalleerd maar de processor belasting is dus geen 100% Heb nog niet in de log gekekendnetc -install heb ik gedaan, dan zegt-ie dat ie succesvol geinstalleerd is, maar ik zag em dus niet na de reboot.
Eventvwr ff bekijken. Als je je koetje van een netwerk opstart kun je nl. hebben dat op het moment dat de service wordt gestart de netwerkverbinding er niet ligt, en dan wordt je koetje ook niet opgestart. Dat probleem had ik hier nl ook, en ik kan hem dus alleen als service laten opstarten vanaf de HD. Op het moment dat ik zelf inlog switched ie dan naar het netwerk toe. De blokjes van de HD moet ik echter wel met de hand er iedere keer vanaf halen
[removed]
Als je de koe als service hebt geinstalleerd (onder win9x) dan komt ie dus niet in de CTRL-ALT-DEL lijst voor! Ook krijg je geen koetje. Hoe kan je het dan toch controleren of ie het doet.
1. Systeem monitor 100%=OK
2. File-logging aanzetten (ook goed voor Statsgrabber (C)
3. Even regedit en naar HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Windows, CurrentVersion, RunServices kijken en daar moet dan dnet.exe bij staan.
Succes
1. Systeem monitor 100%=OK
2. File-logging aanzetten (ook goed voor Statsgrabber (C)
3. Even regedit en naar HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Windows, CurrentVersion, RunServices kijken en daar moet dan dnet.exe bij staan.
Succes
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Aanvalling op mobster: eigen perproxy draaien, en de clients daarop laten flushen. Vervolgens met een stats-proggie kun je controleren of alle clients wel of niet regelmatig flushen
Intentionally left blank
Om te kijken of hij draait kan je ook dnetc -restart doen...
En met msconfig kan je kijken of hij als service opgestart wordt.
En met msconfig kan je kijken of hij als service opgestart wordt.
Leven is meervoud van lef
AH
Dus je ziet hem helemaal niet als service, maar hij graast wel, dat is eigenlijk wel heel koeoeoeoel. Maar weet je dat zeker?
Ik heb het nu zo geritseld dat hij wel te zien is onder ctrl-alt-del.
Dus je ziet hem helemaal niet als service, maar hij graast wel, dat is eigenlijk wel heel koeoeoeoel. Maar weet je dat zeker?
Ik heb het nu zo geritseld dat hij wel te zien is onder ctrl-alt-del.
Verwijderd
Even deze oude post opduikelen voor mijn vraag (ja ja, iemand die de zoekfunctie gebruikt).
Ik heb hem dus ook als Service draaien, en ik zie ook niets onder CTRL-ALT-DEL, maar buf_in.rc5 en buf_out.rc5 veranderen wel telkens van datum het werkt dus wel.
Nou heb ik 2 vragen:
1. Waarom is mijn Proc. belasting niet 100%??
2. Hoe kan ik nou handmatig flushen, want volgens de stats heb ik nog nooit geflushed sinds ik hem als Service run!!!
Please Help,
Steven
Ik heb hem dus ook als Service draaien, en ik zie ook niets onder CTRL-ALT-DEL, maar buf_in.rc5 en buf_out.rc5 veranderen wel telkens van datum het werkt dus wel.
Nou heb ik 2 vragen:
1. Waarom is mijn Proc. belasting niet 100%??
2. Hoe kan ik nou handmatig flushen, want volgens de stats heb ik nog nooit geflushed sinds ik hem als Service run!!!
Please Help,
Steven
Verwijderd
dnetc -flush is handmatig flushen
En dat andere houd in dat er iets mis is, al zou ik het echt niet weten.
tenzij ik het fout heb natuurlijk...
En dat andere houd in dat er iets mis is, al zou ik het echt niet weten.
tenzij ik het fout heb natuurlijk...
Pagina: 1