Toon posts:

moederbord msi KT3V(MS-6712) kapot ??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit moederbord gekocht met een amd xp 1800 heb alles goed ingebouwd maar de pc spring helemaal niet aan. die voeding heb ik in een andere pc getest en is niet kapot. wat zou er kunnen zijn????

Verwijderd

Wat zijn je specs? Altijd handig om die ook effe bij te vermelden. :) Lees, Dit graag lezen eer je een topic opent

• Zijn de rest van de hardware(n) wel goed ingezet?
• Brandt er een lampje op de moederbord?
• Wat zijn je specs? en hoeveel Watt (voeding) heb je + merk
• Probeer BIOS reset (indien dat kan)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 17:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
-de rest van de hardware zit er goed in
-alleen het lampje van de netwerkkaart brand als je de kabel erin stopt
-heb is een 350 watt voeding

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De 2 pinnen voor de aan/uit knop. Heb je al eens geprobeerd daar een jumpertje op te zetten :? Als de PC aangaat er weer afhalen natuurlijk, anders gaat hij gelijk weer uit ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de aan/uit knop goed aangesloten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 17:08:
-de rest van de hardware zit er goed in
-alleen het lampje van de netwerkkaart brand als je de kabel erin stopt
-heb is een 350 watt voeding
Kijk even voor de zekerheid of je 3D kaart goed in je AGP/PCI slot zit. Zo nee: Duw hem er goed in en probeer het opnieuw. Zo ja: Als je zeker weet dat alle onderdelen apart goed werken (dus niet stuk zijn) Kijk dan even of je je jumper instellingen op je moederbord goed hebt gezet van je processor. (V/Core en I/Core) Kijk ook even of je je voeding stekker er goed in hebt zitten op je moederbord.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het is voor uitsluiting, als die aan/uit knop niet goed werkt dan gaat de pc ook niet aan

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
heb alles wat hier staat geprobeert maar lukt nog steeds niet. dan maar terug naar de winkel

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoi :) Sorry dat ik het zeg, maar jouw startpost is zwaar waardeloos. Kennelijk heb je tijdens jouw registratie snel de FAQ weggeklikt.. Hierbij het dringende verzoek om dit alsnog door te nemen: [FAQ]FAQ[/FAQ] en vooral FAQ Forumgedrag :)

Voordat je dit topic opende had je eigenlijk de sticky/FAQ in dit subforum moeten doornemen. Dat had je dus overduidelijk niet gedaan:
Dit graag lezen eer je een topic opent
Technische PMG FAQ

Ik hoef vast niet uit te leggen dat hier een enorm zwaar hangslot op komt :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.