Toon posts:

QuickOnline is niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
QuickOnline is niet meer:?.
Ik kon niet inbellen:(, kon geen helpdesk bereiken:(, niets meer.

Wat een ramp!

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Ik hoop dat het niet waar is maar ik vrees van wel. :'(

Verwijderd

Heb net met de helpdesk gebeld.
Ze zijn failliet..... ;( B-)

KUTZOOI!!

• HermeS
  • Laatst online: 14-08 16:31
klopt, als je inbelt naar hun nummer neemt er niemand op :(

Na dat ik al voor een aantal uurtjes niet kon inbellen, besloot ik maar de helpdesk te bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren deze keer. Eerst werd ik er meteen uitgeknikkerd, (dus ik dacht verkeerd gedraaid!), nog een keer, neemt er een mevr op waarvan ik niet kon horen voor welke werkgever ze werkte iig niet voor quickonline, zij beweerde dat quickonline.nl failliet is!!!, ff dat jullie het weten. :(

• HermeS
je krijgt een fax als je 030 2313570 belt.
en 030 2313518 is steeds in gesperk.
je kan de beeste knakker wel bereiken op alexander.meijers@quickonline.nl.
---
UPDATE
heb daarstraks ff de buren gebelt van ze :)
en die kerel wist van niks :). nou klonk die vent of die werkelijk ook niks wist maarja

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

KKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTT ZOOOOOI

Ik heb me pas aangemeld; zou mooi over 2 weekjes weer lekker kunnen internette ipv KPN te spekke; krijg je dit te horen :(

• HermeS
ben nou ff bezig met de kvk.nl af tegaan of er al iets bekend is over het faillisement
---
heb kvk gebelt. en die wisten van niks, hun krijgen die info pas na dat de rechter er uitspraak over gedaan heeft. (kan wel eens een aantal weken gaan duren), heb iig een phonenr van haar gahad van de kvk in utrech,.. zal ik morgen ff bellen (die gasten schijnen het iets sneller te weten. :(

Maar de vraag blijft is het over of niet?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
lees webwereld, het is waar:

QuickOnline is in acute nood. De aanbieder van flatfee-internet zou volgens ingewijden zelfs al failliet zijn verklaard.

Door Laurens Verhagen

"Vandaag om 12 uur heeft QuickOnline haar faillissement aangevraagd", zo weet een ingewijde van de provider. Dit is ook het verhaal dat de gebruikers van de dienst te horen kregen bij het bellen van de helpdesk.

Velen probeerden er achter te komen waarom de internetprovider maandag uit de lucht was. De helpdesk is inmiddels geheel buiten werking gesteld.

Sander Demarteau – marketing manager van QuickOnline – kan slechts bevestigen dat er inderdaad 'grote financiële problemen' zijn en dat er momenteel door de hele top over de kwestie wordt vergaderd. Directeur Rob Poulus – vanzelfsprekend maandagmiddag ook aanwezig op de crisistop - wil via zijn mobiel 'absoluut niets' kwijt over de gang van zaken.

--------------------------------------------------------------------------------

• HermeS
weet iemand hoe de carrier select heet waarmee ze een samenwerkings contract hebben?
(bedoel dus dat 1620 nr)
als je traceroute deed zag je die naam staan ben het ff kwijt.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:39

Entity

9000rpm

;( :'(

Nu is er eens een redelijk alternatief voor een hoge telefoonrekening, gaan ze failliet :(:(

Dit vind ik echt ontzettend balen :(:(:(:(:(

• HermeS
damm dat mens van interrout (1620) wist zogenaamd van niks, tuurlijk he, valt niet op als er ineens ontiegelijk veel capaciteit op je netwerk vrij komt.. maar goed, in principe natuurlijk wel logisch z'n antwoord!

Verwijderd

G*dv*er!
Was er eindelijk een hardstikke goed functionerend alternatief voor supernep en de gratis providers voor degenen die geen kabel/ADSL kunnen nemen, zijn ze failliet!
grrr :( :( :( :( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

:'( :( ;(

Helaas is er maar 1 provider in Nederland in staat flatrate te bieden zonder failliet te gaan.

Hetnet.

Want die is van KPN zelf.

De opta heb je trouwens ook niks aan. Die verhoogd alleen de tarieven om de concurrentie beter te maken.

Ja ja.. ik heb liever een monopolie met lage tarieven dan "gezonde" concurrentie met hoge tarieven.

Verwijderd

Tjonge jonge, snel inschrijven bij Soeperweb dan maar....

Verwijderd

Ik heb het ook bij een andere vraag gezet maar hier komt hij nog een keer:

Kostenbeheersing en kostenvoordeel: Wanadoo Smartpack30
Met Wanadoo Smartpack30 kunt u 30 uur internetten voor slechts ƒ 45,-per maand. U hoeft nu ook geen rekening meer te houden met piek- en dal tarieven, want u heeft nu een vast tarief van maar 2,5 cent per minuut (naast 10 cent per login). Wanneer uw tegoed op is, worden de kosten volgens de normale KPN-telefoontarieven aan u gefactureerd door Wanadoo. Met Wanadoo Smartpack30 houdt u uw telefoonrekening veel beter onder controle. U kunt namelijk op de Wanadoo site de hoogte van uw telefoonrekening bekijken wanneer u maar wilt. Ideaal voor gezinnen met kinderen

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Shit he! Ik ben sinds september tevreden Flatstream gebruiker en heb sinds vandaag kabel en dan hoor je dit! Gelukkig voor mij maar wel kut voor alle overgebleven modemers (was ik ook tot een paar uur terug), hou vol jongens ;(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

:( ;( :'(

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

hmmz, hoe zit dat nou
ik heb me net aangemeld (weer bij superweb)
maar die hadden toch ook een 100 uurs account????????? hoe zit dat nou weer :?

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Ja, dat dacht ik ook, maar volgens abbo service van Supernep niet. :? ik had dus ff gemailt of het ook mogelijk was 100uur te inetten. met een 100uurs abbo of met 2 abbo's. nee dus. :( :(

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1