Ik heb een vraag, ik ben al bijna 3 uur bezig om mijn JSP pagina te laten babbelen met mijn Session Bean, omdat hij anders zegt dat hij die classes niet kan vinden. Echter krijg ik steeds de volgende melding:
HTTP ERROR: 500 Unable to compile class for JSPNote: sun.tools.javac.Main has been deprecated.
C:\DOCUME~1LOCALS~1Temp\Jetty_0_0_0_0_8080__sms\Storingsmelder\src\ejb
\Storingsmeldermenu$jsp.java:3: Package SmsStoringsmelder not found in import.
import SmsStoringsmelder.*; ^ 1 error, 1 warning
Package is eigenlijk niet anders dan een map en bij de Session Beans heb ik de package voor de Entity Beans geimporteerd en dat loopt als een trein. Nou weet ik dat het anders gaat bij JSP pagina's, maar na veel zoeken en dergelijke kom eigenlijk alleen tot de conclusie dat hij het zou moeten doen, met de volgende import statement in de JSP pagina:
Ik heb ook al geprobeerd om gewoon keihard de classes in te geven, dus als volgt:
Nou ja jullie raden het al..... ook dit is geen succes...
Weet iemand misschien waar het aan kan liggen? Dat zou wel fantastisch zijn!
HTTP ERROR: 500 Unable to compile class for JSPNote: sun.tools.javac.Main has been deprecated.
C:\DOCUME~1LOCALS~1Temp\Jetty_0_0_0_0_8080__sms\Storingsmelder\src\ejb
\Storingsmeldermenu$jsp.java:3: Package SmsStoringsmelder not found in import.
import SmsStoringsmelder.*; ^ 1 error, 1 warning
Package is eigenlijk niet anders dan een map en bij de Session Beans heb ik de package voor de Entity Beans geimporteerd en dat loopt als een trein. Nou weet ik dat het anders gaat bij JSP pagina's, maar na veel zoeken en dergelijke kom eigenlijk alleen tot de conclusie dat hij het zou moeten doen, met de volgende import statement in de JSP pagina:
code:
1
2
| <%@ page import="SmsStoringsmelder.*, java.util.*, javax.ejb.*, javax.naming.*, javax.rmi.PortableRemoteObject, java.rmi.RemoteException" %> |
Ik heb ook al geprobeerd om gewoon keihard de classes in te geven, dus als volgt:
code:
1
| <%@ page import="StoringsmelderHome, Storingsmelder, java.util.*, etc" |
Nou ja jullie raden het al..... ook dit is geen succes...
Weet iemand misschien waar het aan kan liggen? Dat zou wel fantastisch zijn!