ravenshield hangt

Pagina: 1
Acties:

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
de full versie van ravenshield hangt bij mij als ik singleplayer wil doen na 1 minuten en multiplayer kan ik niet eens een server meer kiezen; zondag/gister deedt multi het nog perfect. Heb net em opnieuw geinstalleerd maar bleek niet veel te helpen.

specs:
amd xp 1900+
768mb ddr
gf4 ti4400
win xp prof met sp1
direct x 9 en de nieuwste detonators...

het vreemde vind ik nog waarom hij et gister wel goed deedt en nou niet meer. wat doe ik eraan om ravenshield wel fatsoenlijk te spelen?

• Hahn
  • Laatst online: 13:01
Heb je dit niet bij andere spellen ala Splinter Cell? Aangezien die ongeveer dezelfde engine hebben :)

En de nieuwste detonators geven geen garantie voor een goede installatie. Download de 41.09/43.45 eens overnieuw en haal je huidige drivers eraf met de Detonator Destroyers, dan weet je dat ze er goed af zijn :)
Probeer het ook eens met Direct X 8.1, Direct X 9.0 kan je met Direct X Buster eraf halen als het goed is.

The devil is in the details.

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
ut2k3 draait goed, en ik zal direct x 8.1 en detonators 43.45 opnieuw installeren

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
heb probleem is opgelost (denk ik); heb vanmiddag mn 256 mb ram reepje eruitgehaald en alles draaide weer perfect :)

• Hahn
  • Laatst online: 13:01
Phobos schreef op 06 April 2003 @ 22:07:
heb probleem is opgelost (denk ik); heb vanmiddag mn 256 mb ram reepje eruitgehaald en alles draaide weer perfect :)
Op mijn aanraden ;)
Het komt gewoon denk ik doordat het twee verschillende merken zijn en die niet helemaal goed samen werkten. Meestal merk je dat soort dingen niet, maar als er een bug in een spel zit die daar op kan blijven hangen kan je het wel merken :)

The devil is in the details.