baby heatsinkies!

Pagina: 1
Acties:

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft iemand al goede oc ervaringen met deze baby heatsinkies Afbeeldingslocatie: http://www.duh.tmfweb.nl/got/babysmile.gif hier ??

Het staat bij Heatsinks >> Chipset >:)

Verwijderd

Ik was ook van plan om die dingen te bestellen, maar ik weet ook niet of je er veel me opschiet. Ze kosten ook maar f4,- per stuk :7

Verwijderd

ik heb ze op mijn gkracht 2 gts zitten
hij loopt nu op 333@401/200@225 stabiel
8-)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een goede airflow is zeker wel nodig of niet soms, want de hitte moet toch ook weg :)
En kan je ze ook meenemen naar je volgende videokaart?

Verwijderd

Ik heb ze op een V770 geplakt en kon zo het geheugen erg hoog krijgen 150@240Mhz :)
Zorg idd voor een goede airflow over de heatsinkies.

Hergebruiken is er helaas niet bij. Je bevestigd ze met fragtape en dat is net als plakband. Eenmalig gebruiken.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Hoeveel heb je er van nodig? Tel op mijn GF2 8 ramchips, is that all?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ja, je hebt er dus 8 nodig

Verwijderd

ach dat heeft allemaal geen nut ik ga echt de mem chips op mijn g-forge niet koelen of de chipset van mijn mobo want die wordt echt niet warm

Verwijderd

zeker nooit met je tengels aan die chipjes gezeten na Q3A een tijdje gedraait te hebben sub-zero :)

Verwijderd

sub-zero kan misschien beter z'n mond houden als hij toch niet weet waar hij over praat...

Verwijderd

Zouden die dingen een Savage4 ook kunnen helpen? Had nml mijn S4 110/125 op 140/155 staan, maar die laatste gaf veel textuurcorrupties (missende pixels). Als ik daar van die heatsinkjes opplak, kan ie dan verder?
Pagina: 1