.jpg-bestanden samenvoegen in pdf-bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03-2024
Is het mogelijk om losse .jpg-bestanden samen te voegen in één pdf bestand? Zoja, hoe?

Ik maak zelf gebruik van Adobe Acrobat, maar ik kom er niet helemaal uit?

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-01 14:01

SillyJW

der Gemutlichkeit

In Acrobat zelf kun je geen plaatjes toevoegen. Het is dan ook geen opmaak pakket. Het enige wat je in Acrobat nog zou kunnen doen is het samenvoegen van afzonderlijke PDF pagina's in een nieuwe PDF.

Dus ik zou eerst de jpg's plaatsen in een opmaak programma en dit document omzetten naar PDF. Je zou dit zelfs in Word kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
SillyJW schreef op 01 April 2003 @ 14:13:
In Acrobat zelf kun je geen plaatjes toevoegen. Het is dan ook geen opmaak pakket. Het enige wat je in Acrobat nog zou kunnen doen is het samenvoegen van afzonderlijke PDF pagina's in een nieuwe PDF.

Dus ik zou eerst de jpg's plaatsen in een opmaak programma en dit document omzetten naar PDF. Je zou dit zelfs in Word kunnen doen.
Inderdaad.

Je zet de plaatjes onder elkaar (of naast elkaar wat jij wilt) en dan doe je een printopdracht, ipv je normale printer gooi je em naar de "printer" Acrobat Distiller. En voila, je hebt een pdfje met je plaatjes.

Let wel ff op voordat je gaat zoeken enzo, je zegt dat je Adobe Acrobat gebruikt, moet je natuurlijk wel Adobe Acrobat met Distiller hebben (dus niet alleen Acrobat Reader 8)7 )

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 14:00

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

SillyJW schreef op 01 april 2003 @ 14:13:
In Acrobat zelf kun je geen plaatjes toevoegen.
Tenzij je beschikt over software als PitStop of CrackerJack, maar verder is er idd niks met een pdf te beginnen zonder een opmaakproggel.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord! - Publish-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik maak wel vaker een pdf met jpg foto's. Gewoon in Acrobat (reader) gewoon een jpg openen en daarna de andere jpg's toevoegen. Opslaan en klaar.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56017

Wat je ook zou kunnen doen is een 'PDF- printer' installeren. Deze print dus niet daadwerkelijk, maar bakt een pdf-file. Is tevens prima te gebruiken icm met MS Word en is iig een goedkopere oplossing dan Acrobat aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 14:00

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Montana schreef op 01 april 2003 @ 22:07:
Ik maak wel vaker een pdf met jpg foto's. Gewoon in Acrobat (reader) gewoon een jpg openen en daarna de andere jpg's toevoegen. Opslaan en klaar.
In reader kun je niet opslaan, dus ik neem aan dat je Acrobat bedoeld.
En als jij het zo doet lijkt het dat je een plugin heb waarmee dat kan zoals bijv. van Quiet

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord! - Publish-X

Pagina: 1