Toon posts:

F1 2002 met router, lage ping. LAG?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik f1 2002 online speel zoek ik een game met een lage ping(+-30). Toch zie ik de auto's voor me heel stotterend rijden! Ik heb kabelinternet maar zit wel achter een router. Kent iemand :? dit probleem?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37
Een lage ping zorgt er niet voor dat je geen lag hoort te hebben hoor ;)
Kijk eens naar je framerate als je online speelt. En kijk ook eens naar de pings van anderen, misschien schokken die gewoon heel erg. Of de server waar je op speelt is brak waardoor je lag hebt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Oh.. Sorry hoor maar ben niet echt thuis in online spelen. Ik weet niet of jij het spel F1 2002 hebt maar ik weet niet hoe ik naar mn framerates kan kijken of naar de ping van anderen(van mezelf trouwns ook niet). Jij wel?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 14:50:
Oh.. Sorry hoor maar ben niet echt thuis in online spelen. Ik weet niet of jij het spel F1 2002 hebt maar ik weet niet hoe ik naar mn framerates kan kijken of naar de ping van anderen(van mezelf trouwns ook niet). Jij wel?
Nee, ik heb F1 2002 zelf niet, maar aangezien jij je eigen ping wist dacht ik dat je wel kon zien wat de pings van anderen waren :)
Hoe krijg je dan je eigen ping te zien als ik vragen mag?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hm ik kan mn eigen ping niet zien maar als je inlogt bij een game staat daar wel het aantal pings achter. Dus voordat je meedoet zegmaar

Verwijderd

Hallo,
Het is een bekend probleem, ik heb een adsl verbinding van 128-768Kb
Een ati 9700pro kaart.

Als ik ga hosten zet ik mijn verbinding op ISDN en vraag andere clients om hun connection op 56K te zetten dan kan je met 6 autos rijden, voor de zekerheid
rijd ik met 5 autos totaal, als er iemand boven de 56K aansluit gaat deze laggen, ik vraag dan ook om de verbinding op 56K te zetten en anders wordt hij gekickt v.w.
het laggen.Mijn settings in F1 video zet ik op medium al kan je met deze kaart alles op full zetten met alle f1 cars zonder haperen, maar wil je niet laggen dan
moet dit ook omlaag.
Als ik als client (achter een router) aansluit nij een host zet ik mijn connection op 56K.
Zelfs als ik met 3 clients via de router aansluit bij een host hebben wij van lagging
geen last, de router heeft geen invloed op het laggen.
Groeten Dexter

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb al gevonden denk ik. Als je in een game inlogt zie je recht de ping staan. begint met een lagen ping natuurlijk en gaat steeds hoger worden. Maar tussen die hoge ping staat af en toe een lage. bijv 24. Waarschijnlijk is dat dan geen lage ping maar een getal waar een cijfer van mist! Vaak zit hij nl in een rij van 200-300. Vandaar de lag.
Pagina: 1