Paultje3181 schreef op 17 april 2003 @ 10:52:
Windowsje eroverheen heb ik inderdaad ook, maar die naam veranderen niet, of bedoel je vanuit het menu? Ik verander gewoon meteen in de icons file, gaat wel gewoon goed. Mag niet aanstaan als je het verandert. Dan verandert ie het namelijk meteen terug.
Ok, ik wil dit toch even kwijt..
Ik ben anderhalf jaar terug met KDE begonnen.. later ging ik naar Gnome en toen ik eens blackbox, IceWM had geprobeerd wilde ik dat ook blijven draaien.
Wat een snelheid.
Later is dus mijn oog gevallen op XFce. Dit blijf ik voor mijn part ook altijd draaien want dit is echt een geweldige WM

Supersnel!
Als je een tijdje zonder iconen hebt gewerkt (dus niet 3 weken), dan ga je er ECHT aan wennen. Ik heb gewoon een rijtje quick launch menu's en dat werkt PERFECT.
Ook laad ik Gnome Panel met de tasklist_applet in.. zo kan ik makkelijk tussen proggels switchen. Dit vertraagt gewoon bijna niet.. XFce start btw ook supersnel op. Echt geweldig.. maar goed iedereen zijn eigen smaak he

Probeer het gewoon eens
Al met al bedoel ik maar dat ik vroeger ook een iconen freak was en het me nou niks meer boeit.. eerder irritant
En als je trouwens een zwevend gnome panel opstart en die op een gewenste plek op je desktop neer sjaakt, heb je ook allemaal quicklaunch iconen.. en dat werkt nog sneller dan desktop icons (met dubbelklik aan dan).