Ik ben bezig met het maken van een popup-window, waarin variabele inhoud moet komen. Het gaat om het volgende:
Lijst plaatjes (laten we zeggen thumbnails).
Als je er op klikt verschijnt er een popup met daarin de grote(re) versie.
Nou lijkt dit allemaal heel makkelijk, maar er zit een extra moeilijkheid aan. Ik maak gebruik van de php template engine SMARTY. Deze werkt met templates, die ik ook moet gebruiken voor die popup.
Het probleem hiermee is het volgende:
- Ik weet niet hoe ik die variabele door kan geven aan de popup
- Die popup moet een template (.tpl) file zijn, die een image_id moet meekrijgen
Ik ben al 2 uur aan het proberen, maar het eerste probleem kan ik al niet eens oplossen. Ik heb inmiddels een site (www.irt.org) doorgelopen, maar ook hier vind ik niet wat ik nodig heb helaas.
Lijst plaatjes (laten we zeggen thumbnails).
Als je er op klikt verschijnt er een popup met daarin de grote(re) versie.
Nou lijkt dit allemaal heel makkelijk, maar er zit een extra moeilijkheid aan. Ik maak gebruik van de php template engine SMARTY. Deze werkt met templates, die ik ook moet gebruiken voor die popup.
Het probleem hiermee is het volgende:
- Ik weet niet hoe ik die variabele door kan geven aan de popup
- Die popup moet een template (.tpl) file zijn, die een image_id moet meekrijgen
Ik ben al 2 uur aan het proberen, maar het eerste probleem kan ik al niet eens oplossen. Ik heb inmiddels een site (www.irt.org) doorgelopen, maar ook hier vind ik niet wat ik nodig heb helaas.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.