Ik wou bijna een <Targa Visionary AMD Athlon XP 200+ Solution> á € 1599,-- bij Lidl kopen totdat ik bij Dynabyte de HP Pavilion ZE4268 (ook á € 1599,--)zag:
---
Blue Shade behuizing • 15.0" TFT beeldscherm • Mobile AMD Athlon™ XP processor 2200+ processor • 512 DDR-RAM geheugen • 64 MB ATI Mobility Radeon shared videokaart • 40 GB harddisk • CD-RW/DVD Combo Drive • Interne 3.5" diskdrive • 16 bit 3D Soundblaster Pro compatible geluidskaart • Altec Lansing stereo luidsprekers • 56k V.90 intern modem • Full-size toetsenbord met 5 sneltoetsen • Touchpad met scroll-button • 10/100 Mbps Ethernetkaart • Incl. Firewire & port replicator connector • 2 USB, 1x VGA, parallelle,PS/2, seriële interface • 12 Maanden garantie • Incl. Windows XP Home Edition, Symantec Norton Antivirus 2002, Roxio EasyCD Creator, MS Word 2000 & MS Works 7.0
---
Oké, een standaard 3 jaar Pick-up -service garantie van Lidl is om te zoenen. Verder alle leuke software buitenbeschouwing gelaten, doet Lidl's laptop je niet verblinden en brainless een laptop bij een pak melk kopen.
Check eens bij Dynabyte.nl, Dixions, etc buurtwinkels en vergelijk eens de prijzen. Je zult merken dat 't prijsverschil minimaal is.
Ps. mijn nieuwe ALDI MedionXP 2.6Ghz pceetje is wel om te
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 03-04-2003 16:04
]