Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Met ADO werken ipv querydefs van DAO...
Kun je een execute doen van SP's .. whatever you want..
Kun je een execute doen van SP's .. whatever you want..
En hoe stel ik dat dan in als RecordSource van een formulier? Ik zie geen eigenschappen van het Form-object waar ik dat zou kunnen instellen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
* Skop *
Laatste poging
Je moet niet meer in termen denken van "ff RecordSource property aanpassen"...kenneth schreef op 01 april 2003 @ 12:14:
En hoe stel ik dat dan in als RecordSource van een formulier? Ik zie geen eigenschappen van het Form-object waar ik dat zou kunnen instellen.
met ADO in combi met vba kun je een combobox dan wel listbox vullen op runtime.. snap je dat?
Dat snap ik, maar niet als source van een Formulier. (Vermoed ik.) Een comboxbox, listbox, enz. lukt me wel.
Maar aangezien ik een doorlopend formulier wil, zal ik wel iets moeten toewijzen aan de RS van het Formulier.
Maar aangezien ik een doorlopend formulier wil, zal ik wel iets moeten toewijzen aan de RS van het Formulier.
Nee je moet oncurrent event van formulier dynamisch met vba de controls zoals listboxes en zo vullen.. tja het is wat werk.. maar dan heb je precies wat je wilt...kenneth schreef op 07 april 2003 @ 11:56:
Dat snap ik, maar niet als source van een Formulier. (Vermoed ik.) Een comboxbox, listbox, enz. lukt me wel.
Volgens mij niet 
Bij een enkelvoudig formulier gaat dat werken. Maar bij een doorlopend formulier? Dan krijgen alle records dezelfde waarden, terwijl ik juist de hele recordset in 1 scherm wil zien.
Bij een enkelvoudig formulier gaat dat werken. Maar bij een doorlopend formulier? Dan krijgen alle records dezelfde waarden, terwijl ik juist de hele recordset in 1 scherm wil zien.
Doorlopend formulier.. ja das een beetje jammer..maar.. zover ik weet dus.. gaat het niet werken met .. om zo maar stored procedures op te roepen vanuit een form... Dat moet je toch echt met ado/vba doen...
Pagina: 1