Toon posts:

LAN Gaming met PS2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf niet bekend met de playstation 2, maar is het mogelijk om met bv 25 mensen een LAN game te spelen?? Ieder heeft hier dus zn eigen PS2.

Vraag ik me ook af of je een game-server of iets dergelijks kan creëren...

Het gaat hier om een ruimte waar bv 25 game-consoles komen te staan en die dus door iedereen kunnen gebruikt worden.
Ik begrijp dat dit alles met een reguliere pc kan, maar hier heb je dan het probleem dat het gehele OS moet afgeschermd worden. Kosten van zo'n PS2 zijn lager dan een goeie game pc, vandaar PS2...

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Ken jij een Playstation 2 game die dat ondersteund, en met 25 mensen tegelijk kan multiplayen?

Hou het maar gewoon bij een PC. Laat je vrienden hun pc meenemen en klaar is kees.

Grolsch Royce!

Verwijderd

met een xbox kan het wel :+

Verwijderd

en met de ps2 ook. zolang je het echt wil moet er vast wel een mogelijkheid bestaan.
Ik zal eens informeren bij een gaming center hier in rotterdam. Die hebben het geloof ik zelfs.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 11:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

TonyHawk 3 kan met max. 4 spelers tegelijk. Zowel op internet als LAN. Ik betwijfel echter of er veel games zullen zijn die meer dan dat ondersteunen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
SOCOM: US NAVY Seals; ondersteund volgens mij een heleboel spelers via inet/LAN

Maar dat is dan ook een van de weinige games. Voor de rest zal het bij 2-4 blijven steken voorlopig......

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
De NTSC Timesplitters kan dat. 16 spelers.

En met tunnel software kun je dan ook gelijk online spelen.

• Creepy

Creepy

HuggyB schreef op 02 April 2003 @ 09:54:
En met tunnel software kun je dan ook gelijk online spelen.
Tunnelsoftware? Een directe connectie of een NAT / Masquerading firewall of zelfs de standaard windows connection sharing zijn voldoende hoor.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Timesplitters 2 ondersteund geen online mogelijkheid.
Je moet het lan faken.

[ Voor 5% gewijzigd door HuggyB op 02-04-2003 10:14 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

die gamecenter in Rotterdam heeft dat ook inderdaad....

anders moet je gewoon even met ze bellen, the Gamesyndicate heten ze geloof ik.

[ Voor 44% gewijzigd door Nitai op 02-04-2003 10:33 . Reden: naam opgezocht ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Creepy

Creepy

HuggyB schreef op 02 april 2003 @ 10:13:
Timesplitters 2 ondersteund geen online mogelijkheid.
Je moet het lan faken.
Ah... ok.

Pagina: 1