[NT4] Break mirror set

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Ik heb een mirror gemaakt van NT4 server nu heb ik opnieuwe opgestart dat vroegt hij en vervolgens ben ik naar diskadministrator gegaan. Nu wil ik de mirror weer verbreken. Echter dit doet hij niet want hij staat al 10 minuten op initializing hoe komt dit is die bestanden aan kopieren? Hangt hij?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Geen idee hoe lang een break mirror duurd. Dit doe je normaal niet :+ gewoon rustig wachten zou ik zeggen. komt vanzelf een error melding of succes melding.

• cool0
Het probleem is echter dat ik nog geen break mirror heb gedaan dit kan niet omdat de HDD op intializing staat in windows Disk administrator. Pas als die OK geeft ofzo ken ik de mirror breken. Mijn vraag is dus hoe lang staat die op Inizaling? Net zo lang dat alle bestanden gekopieerd zijn?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• cool0
Ik weet het antwoord al heel lang zojuist is de eerste schijf 2GB na 50min op Healthy gekomen nu de andere 2 nog. Lang leve hardware raid.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

uh mirror in nt4 is software mirror. Pas als jij een raid kaart erin hebt zitten en je zet op die kaart mirror al active dan praat je over hardware mirror.