I/O front zoals in Aldi PC

Pagina: 1
Acties:

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 01:35

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Topicstarter
Ik zat naar die advertentie van die nieuwe Aldi pc te kijken en daar zag ik een erg mooi I/O front zitten (5,25" )

audio/video/usb/memory-reader.

Is zo iets ook los te koop. Ik heb gezocht en kwam panels tegen met audio/usb/firewire OF een memory reader. Ik heb geen plaats genoeg om 2 panels in mijn kast te plaatsen. Dus daarom leek zo'n alles in 1 planel mij een perfecte oplossing.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op beurzen zie je tegenwoordig allerlei soorten front panel liggen. Specifiek video aansluitingen zie je niet vaak, de rest wel. Ga eens naar een wat grotere beurs :z

Oslik blyat! Oslik!

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
dion_b schreef op 01 april 2003 @ 11:30:
Op beurzen zie je tegenwoordig allerlei soorten front panel liggen. Specifiek video aansluitingen zie je niet vaak, de rest wel. Ga eens naar een wat grotere beurs :z
je bent nerd of niet, ik kom niet buiten :P
Maaruh, weet je toevallig een merk, want dan kan ik wat gerichter zoeken

Verwijderd

ik weet wat je bedoeld, zijn erg mooie dingen, op beurzen heb ik weleens meer van die dingen gezien

(hé barend ;))

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 10:01

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

ik vraag me af hoe zo'n ding heet.. heeft dat 'n naam? ik was zonet even in de pricewatch gaan rondneuzen, maar kon nix vinden...

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
mediafront / casefront / breakout-box / mediakit / frontpanel / mediapanel.....ik ben al erg veel namen tegen gekomen. Heeft dus waarschijnlijk geen officele naam.

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 13:10
Als je een Asus moederbord hebt (A7V/A7E dacht ik) dan kan je van Asus een I-panel d'r op aan sluiten. Is ook zoiets!

Als je geen Asus mobo hebt, dan zijn er zowieso tal van andere frontpaneltjes te koop, zoek eens op 5 1/4" (Multimedia) Brackets (zo noemen ze die dingen)

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Yuri schreef op 01 April 2003 @ 12:41:
Als je een Asus moederbord hebt (A7V/A7E dacht ik) dan kan je van Asus een I-panel d'r op aan sluiten. Is ook zoiets!

Als je geen Asus mobo hebt, dan zijn er zowieso tal van andere frontpaneltjes te koop, zoek eens op 5 1/4" (Multimedia) Brackets (zo noemen ze die dingen)
I-panel heeft geen memory reader voor CF/MMC/SD/enz

Verwijderd

Dat ding dat bij die Aldi en Lidl PC's erin zit heet: ConnectXL check de site van www.medion.de maar eens. Daar komen al die pc's namelijk vandaan.

Of je die ook los kunt krijgen heb ik nog niet kunnen vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 15:17 ]

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19
die medion pc is gebaseerd op een MSI moederbord en die breakoutbox is 1 pin op het moederbord. Dus stuur eens een mailtje naar medion met de vraag op welke pcs die box past :)

Verwijderd

Hennie-M schreef op 01 april 2003 @ 16:04:
die medion pc is gebaseerd op een MSI moederbord en die breakoutbox is 1 pin op het moederbord. Dus stuur eens een mailtje naar medion met de vraag op welke pcs die box past :)
ik denk niet dat ze dat zomaar gaan vertellen. ze hebben van dat frontpanel de laatste paar pc's juist hun handelsmerk gemaakt.

maar proberen kan geen kwaad. ik heb ongeveer zo'n ding zien liggen bij een stand in het midden van hal 12 op de afgelopen hcc dagen.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 22:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Je kunt toch gewoon een cardreader (intern) inbouwen en dan een apart 5,25" frontje erbij maken. De tv out van je GPU doorlussen naar voor en je bent klaar, vuurdraad en USB erbij prikken en hoppa!

Hoe moeilijk is dat!?
pak dus gewoon 2 frontjes, als je 't gaaf gemaakt wilt hebben, eentje waarop je alles bevestigd en eentje dat je ervoor plakt waardoor je de schroeven en andere meuk niet ziet, kun je bijvoorbeeld zo'n alu stickers voor gebruiken, wat hobby'en met een stanleymes. En je bent klaar! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

dat bouw je inderdaad zelf. je hebt van die card readers die in een 5,25 inch bay passen en daar is zat ruimte omhen vrij om de rest van de zut in te bouwen. ik heb zelf in mijn pc kast een luikje zitten met daarachter 2 x usb en een kopeltefoon aansluiting.

Verwijderd

Je mist de afstandbediening.
Maar het ligt er maar net aan welke functionaliteit je het liefst wil.

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 18:53
Jammer. De prijswatch vind ConnectXL niet :(

en het door Skuzie gegeven linkje is leuk maar wel minder kompleet

een beeld zegt meer dan 1000 worden:

Niet bedoeld als spam: Alternate
Afbeeldingslocatie: http://www2.alternate.nl/prodpic/450x450/m/mr-t01.jpg

Diskidee.nl over de Aldi PC en ConnectXL
Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/a/aldipc9c.jpg

Als iemand aan de ConnectXL kan komen hoor ik het graag. Misschien een iddee voor een inkoop aktie?
Pagina: 1