Met psion wel, dan heb je gewoon een agenda file (of meerdere die je kan openen) in de meeste pda's kan je ook gewoon sommige entry's als private markeren.
Waarschijnlijk een werk en prive agenda, of misschien nog een school en vereniging agenda... Gewoon, meerdere agenda's.Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 12:26:
Licht je vraag eens nader toe. Wat bedoel je met 2 agenda's??
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Eigenlijk één agenda per persoon en dan twee personen, maar dat zal waarschijnlijk gelijkaardig zijn of niet?Johnny schreef op 01 April 2003 @ 12:32:
[...]
Waarschijnlijk een werk en prive agenda, of misschien nog een school en vereniging agenda... Gewoon, meerdere agenda's.
leek mij ook wel handig... heb ff gegoogled maar kon niet echt echt iets bruikbaars vinden. In datebk (ik heb versie 4.0a) is het wel mogelijk om meerdere categoriën aan te maken. Deze kun je apart synchroniseren en zichtbaar maken. Ook zijn per categorie verschillende instellingen mogelijk voor alarm e.d. Je moet dan wel bij elke afspraak aangeven voor welke categorie het is. Zo kun je dus twee verschillende agenda's bijhouden in één progje. Misschien is dit een oplossing?
edit: Ik ging er per ongeluk van uit dat je een palm had
maar er staat voor een PDA... Datebk is iig een programma voor de PalmOS.
edit: Ik ging er per ongeluk van uit dat je een palm had
[ Voor 15% gewijzigd door costanza op 01-04-2003 13:39 ]
http://www.palmclub.nl
Ik heb er nog geen maar dit was één van de vragen die ik wou checken vooraleer keuze te maken. Dus zowel Palm als PPC kan.costanza schreef op 01 April 2003 @ 13:33:
edit: Ik ging er per ongeluk van uit dat je een palm hadmaar er staat voor een PDA... Datebk is iig een programma voor de PalmOS.
Verwijderd
Ik heb een Sony Clié (PalmOS) en die kan ik je van harte aanbevelen. Voor agendabeheer gebruik ik Agendus, en dat bevalt me uitstekend. Neem eens een kijkje bij www.palmclub.nl zou ik zeggen,
Even over Agendus (www.iambic.com)..
Je kunt daarin ook categorien aanmaken. Afspraken die je voor anderen niet toegankelijk wilt laten zijn, kun je 'privé' maken, dan zijn ze alleen te bekijken met een wachtwoord.
Ik zie trouwens niet het nut van 2 agenda's, bij mij resulteerde dat vaak in dubbele afspraken, nu kan ik ze juist eenvoudig overzien. Synchroniseer je Agenda nu op je werk, zoals bij mij op Lotus dan kun je je niet-werk afspraken dus ontoegankelijk maken. Collega's zien dan wel dat je een afspraak hebt en van hoe laat tot hoe laat, ze weten alleen niet wat die afspraken zijn.
Als je wilt kun je zelfs nog een stapje verder gaan...
Met Intellisync kun je filters instellen. Dan bepaal je welke afpraken (adhv categorie) wél en welke niet gesynchroniseerd worden.
Even over Agendus (www.iambic.com)..
Je kunt daarin ook categorien aanmaken. Afspraken die je voor anderen niet toegankelijk wilt laten zijn, kun je 'privé' maken, dan zijn ze alleen te bekijken met een wachtwoord.
Ik zie trouwens niet het nut van 2 agenda's, bij mij resulteerde dat vaak in dubbele afspraken, nu kan ik ze juist eenvoudig overzien. Synchroniseer je Agenda nu op je werk, zoals bij mij op Lotus dan kun je je niet-werk afspraken dus ontoegankelijk maken. Collega's zien dan wel dat je een afspraak hebt en van hoe laat tot hoe laat, ze weten alleen niet wat die afspraken zijn.
Als je wilt kun je zelfs nog een stapje verder gaan...
Met Intellisync kun je filters instellen. Dan bepaal je welke afpraken (adhv categorie) wél en welke niet gesynchroniseerd worden.
Je zou inderdaad 2 categorieën kunnen maken, één voor jouw, één voor iemand anders.
Dan kan je in ieder geval in pocket informant (een vervanging voor de standaard agenda) heel eenvoudig kiezen wat je wel of niet wilt weergeven.
Dan kan je in ieder geval in pocket informant (een vervanging voor de standaard agenda) heel eenvoudig kiezen wat je wel of niet wilt weergeven.
Ok ik heb pocket informant nu geïnstalleerd en idd dat doet wat ik wou, maar ... wanneer ik nu m'n pocketpc verbind met een ander kan ik de calendar niet langer over BT synchroniseren (via pocket plugfree).
Pocket plugfree meldt dat geen object is geselecteerd voor de calendar en dat ik iets moet aanpassen in my device/my settings -> objects. Alleen zegt het niet wat ?
Iemand enig idee?
Pocket plugfree meldt dat geen object is geselecteerd voor de calendar en dat ik iets moet aanpassen in my device/my settings -> objects. Alleen zegt het niet wat ?
Iemand enig idee?
Het kan gewoon met de standaard agenda in PocketPC. Je maakt gewoon verschillende categorieen aan (school, werk...) en vervolgens kun je opgeven welke categorie(ën) weergegeven moet(en) worden. Piece of cake
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Als je een iPAQ neemt , maar dan met Linux erop 
(http://familiar.handhelds.org) , heb je een multi user OS en
kun je dus als een andere gebruiker inloggen. Met een andere agenda
die alleen jij kunt inzien.
(http://familiar.handhelds.org) , heb je een multi user OS en
kun je dus als een andere gebruiker inloggen. Met een andere agenda
die alleen jij kunt inzien.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Als je dan toch linux wilt kun je net zo goed voor de sharp zaurus gaan
/(bb|[^b]{2})/
Ja, daar kun je ook OPIE opzetten , dat is de opensource afsplitsing van deJR1974 schreef op 10 April 2003 @ 20:06:
[...]
Als je dan toch linux wilt kun je net zo goed voor de sharp zaurus gaanDie draait standaard op linux. Enig probleempje is dat ie standaard opstart onder root
QT omgeving die standaard op de Zaurus loopt.
Die nieuwere versies hebben ook die multi user login , ik geloof niet dat de zaurus dat
standaard ook al heeft inderdaad, en dan wordt het ook lastig om meerdere agenda's
bij te houden.....
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik heb nu een zaurusJa, daar kun je ook OPIE opzetten , dat is de opensource afsplitsing van de
QT omgeving die standaard op de Zaurus loopt.
Die nieuwere versies hebben ook die multi user login , ik geloof niet dat de zaurus dat
standaard ook al heeft inderdaad, en dan wordt het ook lastig om meerdere agenda's
bij te houden.....
Jammer trouwens dat het ding normaal niet in Nederland te koop is omdat Sharp te beroerd is om de gebruiksaanwijzing in het Nederlands te vertalen
/(bb|[^b]{2})/
Pagina: 1