Toon posts:

Stikkervel voor engelse toetsenbord layout?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben onlangs draadloze toetsenborden geleverd gekregen (Gyrotools), deze zijn met een verkeerde toetsenbord layout geleverd en omdat het bedrijf weigert de toetsenborden om te ruilen zijn we nu op zoek naar een stikkervel die gebruikt kan worden om bepaalde toetsen te 'vervangen'. Boven de drie bijvoorbeeld hoort geen '£' maar een '#'. Een stikkervel voor US-International moeten we hebben.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?
TIA

Edit: de topictitel moet niet engelse layout zijn maar US-International dus, excuus

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 10:52 ]

Verwijderd

let op als je zo'n stickers vind dat de bedrukking er goed op zit, bij het office update pakket van Microsoft zaten Euro teken stickers. Deze waren na 1 week er al vanaf gesleten (te tekst, niet de sticker)

het beste zou zijn, transparante sticker met op de onderkant de tekens (wel eerst een blanko witte sticker om de oude tekst te blokkeren)

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 13:10
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 10:48:
Wij hebben onlangs draadloze toetsenborden geleverd gekregen (Gyrotools), deze zijn met een verkeerde toetsenbord layout geleverd en omdat het bedrijf weigert de toetsenborden om te ruilen zijn we nu op zoek naar een stikkervel die gebruikt kan worden om bepaalde toetsen te 'vervangen'. Boven de drie bijvoorbeeld hoort geen '£' maar een '#'. Een stikkervel voor US-International moeten we hebben.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?
TIA

Edit: de topictitel moet niet engelse layout zijn maar US-International dus, excuus
Imho moet het gewoon geruild kunnen worden!? Als je goeie toetsenborden besteld hebt, moet je ook goeie geleverd krijgen! En niet genoeg nemen met een NEE. Die gasten moeten het gewoon omruilen als het een verkeerde levering betrefd.

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
thx MirrorSpock!
Yuri: je hebt gelijk, ik vind het zelf ook bizar.. probleem is dat de leverancier die toetsenborden niet kan importeren vanuit USA omdat deze niet het juiste keurmerk ofzo zouden hebben.. ze houden vol dat we akkoord zijn gegaan met de levering. (we hebben ze via een tussenhandelaar gekregen)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 11:15:
thx MirrorSpock!
Yuri: je hebt gelijk, ik vind het zelf ook bizar.. probleem is dat de leverancier die toetsenborden niet kan importeren vanuit USA omdat deze niet het juiste keurmerk ofzo zouden hebben.. ze houden vol dat we akkoord zijn gegaan met de levering. (we hebben ze via een tussenhandelaar gekregen)
Dan heb je een overeenkomst met de tussenhandelaar en moet hij zorgen voor de goede (het terugkrijgen van de leverancier in de VS is dan zijn probleem)

Oslik blyat! Oslik!

• Yuri
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 11:15:
thx MirrorSpock!
Wat een zeiknichten zijn het dan. Ja tuurlijk heb je voor akkoord getekend als de pakketboer ze afleverd. Maar mocht er dan wat fout geleverd zijn dan doet de leverancier daar vaak niet moeilijk over, want doen ze dat wel dan gaat de klant toch rechtsstreeks een andere leverancier opzoeken. En hadden ze zelf niet kunnen bedenken dat er een normale toetsenbord layout geleverd moest worden?

Als ze echt zeiken dan zou ik echt een andere leverancier kiezen (btw welke is het?)

Verwijderd

Topicstarter
we hebben zelfs 2 tussenhandelaren: wij hebben besteld bij Hecla die weer koopt bij Kerén die weer bij Gyrotools besteld. Ze weigeren dus te ruilen omdat ze de 'QWERTY' variant niet kunnen importeren, vanwege EURO keurmerk ofzo. Mijn energie is een beetje op eerlijk gezegd om nog verder in discussie te gaan met die gasten..

bedankt voor de reacties iedergeval :)

• Yuri
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 12:04:
we hebben zelfs 2 tussenhandelaren: wij hebben besteld bij Hecla die weer koopt bij Kerén die weer bij Gyrotools besteld. Ze weigeren dus te ruilen omdat ze de 'QWERTY' variant niet kunnen importeren, vanwege EURO keurmerk ofzo. Mijn energie is een beetje op eerlijk gezegd om nog verder in discussie te gaan met die gasten..

bedankt voor de reacties iedergeval :)
Gewoon direct bij een distributeur bestellen, ECL, Ingram Micro of Quote ofzo... ;) werkt veel directer, en die zijn behoorlijk betrouwbaar.

• Yuri
Btw. wat je misschien wel kunt doen, da's wel erg omslachtig, en misschien niet eens de moeite waard.... :?

Maar van een oud toetsenbord de toetsen d'r uitslopen en dan die in het nieuwe keyboard metselen. Alleen de knopjes die je nodig hebt iig. Het is ff een werkje denk ik! Maar misschien heb je d'r wat aan!

Verwijderd

Topicstarter
wild idee Yuri! i like it :)
toch een beetje beunhaas werk lijkt me... zijn ook niet zelfde soort toetsen als een normaal toetsenbord

• Yuri
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 12:31:
wild idee Yuri! i like it :)
toch een beetje beunhaas werk lijkt me... zijn ook niet zelfde soort toetsen als een normaal toetsenbord
De gewone lettertjes en cijfertjes zijn toch allemaal dezelfde groote? Mjah.... dan nog is het in vergelijking met arbeidsuren (8)7) misschien voordeliger om nieuwen aan te schaffen en die andere op marktplaats te zetten ofzo!

ff offtopic, heb jij een webhosting bedrijfje? gezien je naam.....

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn wel even breed, maar niet even 'hoog' ... dat wordt dus gepruts, tenzij ik een normaal toetsenbord met QWERTY layout kan vinden met dezelfde soort toetsen.

offtopic: nee hoor.. ik werk bij de universiteit van amsterdam

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 14:45 ]

• Yuri
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 14:44:
ze zijn wel even breed, maar niet even 'hoog' ... dat wordt dus gepruts, tenzij ik een normaal toetsenbord met QWERTY layout kan vinden met dezelfde soort toetsen.

offtopic: nee hoor.. ik werk bij de universiteit van amsterdam
OMG. wat dom van die leverancier van jullie dat ie zo on-klantvriendelijk met jullie als klant omspringt! 8)7 wat ik weet is dat universiteiten overheidsgeld mogen uitgeven, en dat ze dat ook erg makkelijk doen, dus de kans dat een leuke klant naar de concurrentie gaat is erg groot nu!

Verwijderd

Topicstarter
is heel dom van ze inderdaad..

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 14:44:
een hele hoop geblaat met als conclusie dat je een ondeugdelijke partij ontvangen hebt....
Zoek ff op 'conformiteitsbeginsel' met betrekking tot het terugnemen van de zending etc......gezien het feit dat de geleverde goederen niet voldoen aan het bestelde en jullie er extra kosten aan hebben om het wel te laten voldoen aan jullie wensen.....leverancier is de L*L.

Verwijderd

Topicstarter
ok dan... ga ik doen, thx MissingDog!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 16:30:
ok dan... ga ik doen, thx MissingDog!
Let op dat het niet om de leverancier in de VS gaat, maar degene met wie je direct contact hebt gehad (Hecla dus) bij wie je dus moet zijn. Jij hebt geen relatie met hun leveranciers (dat is hun probleem), alleen met hen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1