Toon posts:

stationery voor iedere gebruiker in outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor op kantoor, diverse stationery's gemaakt, met de layout van het bedrijf. dit is een html bestand, ik heb hem nu bij mij zelf toegevoegd, en zier er netjes uit, maar nu moet het ook toegevoegd worden bij alle andere gebruikers,
Nu is mijn vraag, of iemand misschien een snelle manier weet zodat ze bij iedereen in outlook komen te staan. anders moet ik bij 78 gebruikers langs gaan om het in te stellen.

We gebruiker hier Micosoft Outlook 2000 en draaien een Exchange 2000 server op nt5.

CIAO Maikel

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Bij iedere gebruiker sjablonen kopiëren naar %windir%\Profiles\%userid%\Toepassingsgegevens\Microsoft\Shared\Stationery\
Zo is het in ieder geval bij Outlook 98/WinNT

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas. dit werkt niet, ik heb die map wel gevonden, staat bij ons dat op de server, maar daar had ik de stationery's van office al verwijderd, en die van mij in geplaatst, maar dan zie je ze nog niet in office, je moet hem daar dan nog echt zelf toevoegen.

Is het ook niet mogelijk om dit via exchange in te regelen??
Of een macro of iets dergelijks te maken die ze zelf toevoegd ??

In ieder geval bedankt voor je snelle reactie

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 19:42
Als het toch hardhandig moet kun je desnoods een BATch bestandje aanmaken wat de bestanden vanaf de server kopieert. Dat deden ze op mijn stage bedrijf ook met het adressenboek bestand. Kreeg je er ineens weer 2 adressen bij.

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Je kunt natuurlijk ook de sjablonen op een netwerkdrive zetten en via een scriptje bij iedereen de waarde SharedTemplates van HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Common\General veranderen.
Voor de duidelijkheid: de gebruiker ziet dan bij Bestand --> Nieuw de nieuwe sjablonen in de lijst staan. Ik ga er vanuit dat dat je bedoeling is.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]