Dit is mijn 1e kast waar ik mee ben begonnen met een beetje modden, heb een tijdje terug al een (standaard) windowtje erin gemaakt en ben afgelopen weekend bezig geweest met Waterkoeling.

Het spulletje wat er in gaat komen

En natuurlijk een tijdje proefdraaien, let ook vooral op de hulp die ik van mijn 11jarige broertje gehad heb (Tip: onder de radiator
)

En het eindresultaat, ben er zelf wel aardig tevreden over, beetje afwerken alleen nog
Aangezien ik al een tijd mee lees op tweakers wilde ik dit toch met jullie delen
De foto's zijn te vinden op deze site: http://home.planet.nl/~wouzie/page_01.htm
De afwerking ben ik van plan de komende weken te gaan doen, zoals de gaten bovenop mooi afwerken, eventueel met een rubber zwart randje en een LCD schermpje erinbouwen en spelen met een airduct bij de rad, maar daar post ik tegen die tijd wel wat dingen over
Voor de liefhebbers nog even de specs:
AMD XP 2700+ momenteel @ 2512 mhz @ 32° idle en 36° stressed @ 1,85 volt
Radeon 9700pro @ 398/352
Asus A7N8X
2x 512 Corsair Twinx @ 5-2-2-2 @193 mhz
Waterkoeling ongeveer alles van Klax op een Eheim 1048 pomp (de 1250 was net wat te groot en gebruik ik dus momenteel even niet
)
3Dmark 2001Se: 17560 +/-
3Dmark 2003: 5600 +/-
Als er wat ontbreekt of als je meer wil weten, just ask
Edit: Ja ik weet het, veel brakke foto's maar had geen zin om ze er tussenuit te gooien
(Ik moet nog beetje oefenen met close ups hehehe)

Het spulletje wat er in gaat komen

En natuurlijk een tijdje proefdraaien, let ook vooral op de hulp die ik van mijn 11jarige broertje gehad heb (Tip: onder de radiator

En het eindresultaat, ben er zelf wel aardig tevreden over, beetje afwerken alleen nog
Aangezien ik al een tijd mee lees op tweakers wilde ik dit toch met jullie delen
De foto's zijn te vinden op deze site: http://home.planet.nl/~wouzie/page_01.htm
De afwerking ben ik van plan de komende weken te gaan doen, zoals de gaten bovenop mooi afwerken, eventueel met een rubber zwart randje en een LCD schermpje erinbouwen en spelen met een airduct bij de rad, maar daar post ik tegen die tijd wel wat dingen over
Voor de liefhebbers nog even de specs:
AMD XP 2700+ momenteel @ 2512 mhz @ 32° idle en 36° stressed @ 1,85 volt
Radeon 9700pro @ 398/352
Asus A7N8X
2x 512 Corsair Twinx @ 5-2-2-2 @193 mhz
Waterkoeling ongeveer alles van Klax op een Eheim 1048 pomp (de 1250 was net wat te groot en gebruik ik dus momenteel even niet
3Dmark 2001Se: 17560 +/-
3Dmark 2003: 5600 +/-
Als er wat ontbreekt of als je meer wil weten, just ask
Edit: Ja ik weet het, veel brakke foto's maar had geen zin om ze er tussenuit te gooien
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 12:22 ]