de gebruiker waarmee ik nu inlog (na een crash vanochtend) laadt niet meer het profiel wat bij deze gebruiker hoort (pictogrammen op bureaublad ed) terwijl als ik in de verkenner kijk het profiel met de daarbij horende bestanden nog wel aanwezig zijn. Iemand een idee wat het probleem is?
corrupt profile. profile hernoemen. user opnieuw inlaten loggen .alles terug kopieeren behalve ntuser.dat en dergelijke.(die zijn gelinkt aan SID)
Wat het probleem is? Geen iedee.
Oplossing? De map van het profiel even kopieëren. Maak daarna het profiel opnieuw aan en zet dingen als pictogrammen terug.
Wat gebeurt er trouwens exact als je inlogt met zijn username?
Oplossing? De map van het profiel even kopieëren. Maak daarna het profiel opnieuw aan en zet dingen als pictogrammen terug.
Wat gebeurt er trouwens exact als je inlogt met zijn username?
🌞🍃
offtopic:
Topictitel bijgeschaafd.
Topictitel bijgeschaafd.
Binnen WOS zoeken op bijv. 'profiel kwijt' levert trouwens misschien nog wat extra tips op
[ Voor 60% gewijzigd door F_J_K op 01-04-2003 10:48 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
als ik nu met het profiel inlog krijg ik gewoon de melding dat het profiel wordt geladen en krijg ik vervolgens het profiel zoals het een tijdje geleden was (een oud profiel lijkt het)
maar goed, thx voor de snelle hulp:)
maar goed, thx voor de snelle hulp:)