Toon posts:

[PC] DTM Race Driver met Geforce 2 MX

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb DTM Race Driver, maar hij vliegt steeds uit het spel...of gewoon terug naar windows, of een blauw scherm met een nvidia dll-utje eronder waar de fout in zit...
Ik heb verschillende drivers geprobeerd, ik draaide altijd met de detonator 27.10 omdat ie daar het stabielst mee was, drivers boven de 40 lukte zowiezo niet omdat gta3 dan gaat hangen e.d.

ook met de nieuwste 43.xx gaat het mis...

ik kan een paar ronden rijden (als ik geluk heb) en dan is het verhaal over...

mijn config:

amd athlon thunderbird 1200
256 mb ram
elsa gladiac mx (= geforce 2 mx400)
windows xp

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Heb je al eens een andere versie van Direct X geprobeerd? Je zou ook nog je moederbord drivers kunnen updaten.

The devil is in the details.

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-02 16:42

MjB

Ik heb precies hetzelfde probleem en wij zijn niet de enigen.
Op het forum van codemasters las ik er ook al over.
Ik hoop dat er snel een patch uit komt. Koop ik een keer een spel origineel... :(
Zo vragen ze er wel om ....... Kan nu dus niet eens een race uitrijden. Reboot tijdens of als hij een race aan het laden is gewoon spontaan :'(

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik heb een andere videokaart gekocht, dat wilde ik allanger en nu dacht ik, vet dan kan dtm ook werken

maar niets was minder waar...ik had mijn geforce 4 ti 4200 8x (asus 9280 td) geinstalled en hij knalde er weer uit....

ik heb alles opnieuwe geinstalled en ben toen drivers gaan proberen...bij gta3 klapte die er ook uit, met de melding unhandled exception ofzo, via de site van gta3 de oplossing gevonden..via 4in1 drivers..tenminste als je een amd athlon met een mamabord met via chipset hebt..op mijn asus cd stonden via 4in1 drivers, vgartd ofzo heette dat...en toen ik dat installde werkte alles goed...ook heb ik de gewone asusdrivers geinstalleerd...niet de nvidia...alles werkt nu, ik had weinig zin om de nvidia drivers weer te proberen

ik hoop dat het voor jullie ook werkt...

• Final Frontier
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 16:16
En ik dacht, laat ik eens een pc spel kopen en mijn oog was gevallen op DTM race driver. Ff installeren en rijden maar, euh....niet dus.

Na de eerste installatie kon ik nog het spel bereiken, opties zetten etc. Maar bij het starten van de eerste vrije race ging het mis. Klapt eruit en na een reboot en scandisk kon ik gaan kijken wat er aan de hand was. Directx maar even opnieuw, nieuwe nvidia driver ophalen en installeren en ga zo maar door. Geen van deze herinstallaties is succesvol geweest voor het spel. Ik kan nu alleen nog de setup doen van het spel. dus welk beeldformaat etc, maar het spel start niet meer !

Na het verwijderen en opnieuw installeren nog steeds niet. Mijn specs:

P3-750, 256 Mb, W98SE, Directx 8.1b, nvidia 43.45, Via chipset en een formule force steering wheel van Guillemot.

Enig idee, iemand of zal ik moeten wachten tot de bugfix.

"Commercie kills the scene" - I-f

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 08:50

psy

Tamelijk veel werk, maar...probeer win2k als 2e OS? Misschien doet ie het dan wel...? Die pc trekt dat ook wel.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Verwijderd

k gebruik altijd de Omega drivers, en DX9a en dat gaat prima :)

mischien help dat :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Het is niet de bedoeling op een crosspost te maken, ga maar in ASUS 9280 TD ... games gaan terug naar windows verder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.