help, me schoonpa wil een computer :)

Pagina: 1
Acties:

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
hoi :)

me schoonpa wil dus een computer hebben, maar ik zat te denken, wat voor bak heeft zo'n man nou nodig... hij heeft pas eergister uitgevonden dat je ook kan drukken op de letters op een toetsenbord :)
ik heb erover gedacht om hem mijn oude 120 te geven, maar dan met een iets moderner kastje eromheen ofzow (want hij denkt dat hoe mooier de kast is hoe beter :P)

kan iemand me helpen?

• AInside
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

AInside

Animal Inside

Die oude Pentium 120 is wel een idee, zorg gewoon dat er 32 Mb geheugen in zit en een monitor met fatsoenlijke Refresh-rate. Dat mooie kastje eromheen is wel een leuk idee, maar niet noodzakelijk... Als je het dan toch doet, doe dan een Packard Bell kast eromheen ofzo, dat staat lekker duur. Zorg verder (héél belangrijk) dat windows netjes en standaard geinstalleerd is zodat ie zo min mogelijk gekke foutmeldingen krijgt... Kan je vriendin ook nog es gaan Patience spelen ofzo 8-)

Verwijderd

Kheb nog wel een 386 voor je liggen :)

Neej gewoon die P1 geven, oc'en naar 150 en win95 erop, dat loopt allemaal lekker soepel. Office 95 erop en klaar is Geonitix. De man kan alles wat hij wil en is vet tevreden....

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
mwa
er zit nu 24 MB EDO ram in :)
echt een rammelbak isset geworden, maar goed, ik geef die dan maar ofzow, moet ik alleen nog een AT hp kast zoeken, of zorgen dat ik ATX om kan bouwen naar AT (is wel zo handig, anders heb het beestje geen stroom)
en me vriendin heb d'r eigen poeter, en die is nog game addict ook (die daagt me continue uit om te UT'en :D)

maar goed, nog even een kast zoekend dus :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:53

botoo

💀 too old to die young

#1 rule: <font size=5>K I S S</font>
Keep It Simple Stupid
Des gekker jij het maakt, met des te meer problemen komt Pa aandouwen, bij jou !

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀