een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
[ Voor 29% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-04-2003 09:27 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
de poort is er niet appart terug te vinden omdat het een officejet is. dus printer en scanner in een. dus 1 poort voor de aansturing van de printer en de scanner.Illegal_Alien schreef op 01 April 2003 @ 09:26:
Eigenschappen van de printer maybe? Weet het haast we zeker, weet alleen niet onder welk tabblad Tabblad Poorten dus (In XP maar win2k zal niet veel verschillen)
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
dat er speciale netwerk scanners zijn dat weet ik ook. maare ik heb net effe op google gekeken maar dan kom ik een hoop links naar andere forums tegen waar in geen enkele het antwoord staat. behalve dan dat er speciale netwerk scanners zijn. ik vond wel een programma dat was voor novell maar dat gebruik ik niet. en ik vond een hoop dingen over een printer delen en de problemen er bij.dielessen schreef op 01 April 2003 @ 13:09:
Je hebt speciale netwerk scanners ... maar je hebt ook programmatjes van hp volgens mij om een scanner te sharen ... probeer eens google share scanner
dus ik ben er niet wijzer van geworden
Met google gezocht .. zo zouden er nog wel meer programmatjes zijn.. dus even verder kijke dan je neus lang is