Toon posts:

SE T200 ringtones maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje de SE T200. Ik heb ook allerlei leuke backgrounds ed. dus verder niets te klagen over dit mobieltje (hij is klein licht en handig int gebruik). Maar ik wilde een andere ringtone erop gooien. Nu kun je die zelf compose-en met 4 toonlengtes en 2 octaven (als ik het goed heb?), maar nergens zijn ook maar pre-composed melodien te vinden! Alles is voor 'simpele' ringtones met maar 2 toonlengtes als ik ericsson melodien zoek? Iemand tips/ideen? :?

Er zijn een paar topics geweest over de T200, maar die zijn verder niet echt ver uitgebreid. Het komt op mij over dat maar weinig mensen de T200 uiteindelijk gekocht hebben?

Verwijderd

hmmzz.. ik ken wel een paar mensen die de t200 hebben, zelf ook gehad nl, ringtones kun je het beste via www.phonatic.net ofzo intypen, maar daar was bij de t200 en speciala manier voor, staat wel op www.kieskeurig.nl bij gebruikerservaringen se t200.

succes...

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind inderdaad genoeg sites waar je via keypres je beltonen in kan voeren. Daarbij wordt overal maar 2 toonlengtes gebruikt. Ik was dus op zoek naar keypress beltonen die alle 4 de toonlengtes gebruikt. Is daar misschien iets over te vinden?

• Brigitte
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb bij deze telefoon gebruik gemaakt van het programma Ringtone Convertor van Coding Workshop. Je kunt op internet volop melodiën in RTTL-formaat vinden. Die plak je in het programma en die converteert ze naar een keypress formaat voor de T200. Afhankelijk van de melodie maak je gebruik van alle toonlengtes. Het programma is overigens geen freeware.