Toon posts:

IR Afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de Soundblaster Audigy II Platinum, nu heb ik een vraagje ik heb daarbij ook zo`n ingebouwd kastje in de computer zitten én een afstandsbediening.. Bestaan er programmatjes zodat ik met die afstandsbediening de computer kan aanzetten bijvoorbeeld? :*)

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

ga toch zoeken man: http://www.google.n of in de search van GoT zoals in de faq beschreven staat.

Another white boy in this movie? Damn!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan maar ik kon ECHT niets vinden met de Soundblaster Audigy II Platinum dat je die kan aanzetten...met Afstandbediening + software dus vraag ik het hier :( :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 09:18 ]

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 21:53
Je zou eens kunnen zoeken op WinLirc, zo heet het geloof ik. Dat progje moet vanalles kunnen. Heb het zelf niet, maar wil dit misschien in de toekomst nog wel eens gaan gebruiken.

WinLirc

[ Voor 14% gewijzigd door born2tweak op 01-04-2003 09:23 ]

Verwijderd

Misschien is IRAssistent ook wel een optie voor je.

offtopic:
we zijn er toch om elkaar te helpen?

Verwijderd

Topicstarter
dankje voor de tips ik zal ze strax even proberen ik moet nu heel ff naar supermarkt voor mijn moeder :)

offtopic:
we zijn er toch om elkaar te helpen? juist Taco! ;)

Verwijderd

Bij mijn weten werken IRAssistent en WinLirc niet met de Creative's IR oplossingen, omdat het niet serieel wordt verwerkt zoals 'normale' IR.
Wat sowiso werkt is Girder (is nog gratis ook). Moet je wel Creative input plugin extra downloaden. Of je daarmee je PC kan aanzetten betwijfel ik; dat kan de Live!Drive niet, wake-up uit suspend kan wel. Verder kun je wel zo goed als alle denkbare taken laten uitvoeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Girder werkt wel, want als ik de afstandsbediening gebruik en ergens op druk zie ik iets knipperen onderaan in de taakbalk, hij werkt alleen nog niet in WinAmp, en dan met de pc aan/uitzetten ook nog niet.. Heeft iemand een oplossing?

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 18:22
Volgens mij ondersteunt uIce de audigy (http://www.mediatexx.com). Is niet gratis, maar werkt erg goed en er zijn volgens mij niet zo gek veel programma's die de audigy ondersteunen.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 19:14:
Girder werkt wel, want als ik de afstandsbediening gebruik en ergens op druk zie ik iets knipperen onderaan in de taakbalk, hij werkt alleen nog niet in WinAmp, en dan met de pc aan/uitzetten ook nog niet.. Heeft iemand een oplossing?
pc aanzetten zal moeilijk zijn iig, tenzij jij hardware in elkaar kan knutselen die zorgt voor een Wake On Lan/WAke on keyboard/... signaal

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Pagina: 1