De memberstats zijn misschien nog niet helemaal bij, maar we hebben in ieder geval weer teamstats!!! Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
Anoniem: 26550
Jeetje, wat gaat iedereen langzaam
Ik zie het nog steeds somber in, het adres www.d2ol.com linkt bijvoorbeeld direct door naar Sengent en niet naar de d2ol site... Hoeft allemaal niks te zijn maar het kan allemaal goed een voorbode zijn dat het einde nabij is 
-edit-
Sjezus, nou ligtie weer helemaal plat... WAT ZIJN ZIJ TOCH IN #_)(%*NAAM AAN HET DOEN?!?
IK BEN PISSED
-edit-
Sjezus, nou ligtie weer helemaal plat... WAT ZIJN ZIJ TOCH IN #_)(%*NAAM AAN HET DOEN?!?
IK BEN PISSED
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 01-04-2003 08:46 ]
* Mobster geeft griz een bakkie pleur. Ontspan jongen.
Dat het een rotzooi is, lijkt me duidelijk. Hopen dat die mensen snel hun zaakjes op orde krijgen
Dat het een rotzooi is, lijkt me duidelijk. Hopen dat die mensen snel hun zaakjes op orde krijgen

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Volgens mij klopt subject van dit topic ook niet. Moet het niet D2OL stats zijn ipv TSC?
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Goodmorning! Welcome to the 1st of Aprilje_oen schreef op 01 April 2003 @ 10:20:
Volgens mij klopt subject van dit topic ook niet. Moet het niet D2OL stats zijn ipv TSC?
HODL
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Pagina: 1