[Win2k pro] Gebruikers kopieren van ene pc naar andere

Pagina: 1
Acties:

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24
Hoi,

Is er een simpele manier of programma om gebruikers van een werkstation naar een ander werkstation te kopieren?
Dus met login/wachtwoord/extra opties/etc.

Ik weet dat een win2k server dit kan oplossen, maar dit is hier op dit moment geen optie, dus doen we het maar op deze manier. In de toekomst zet ik dat wel weer om naar een domain.

Het gaat hier om een stuk of 10 werkstations, met ongeveer 10 gebruikersaccounts per werkstation, je snapt dat ik dit niet allemaal handmatig wil doen :)

• Weppel
Subtiele-schop-onder-het-topic-zijn-kont

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Via Ghost? Als de workstations identiek zijn zou je gewoon de image met al z'n gebruikers en software op de andere machine kunnen zetten.... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Weppel
XceeD schreef op 02 April 2003 @ 08:28:
Via Ghost? Als de workstations identiek zijn zou je gewoon de image met al z'n gebruikers en software op de andere machine kunnen zetten.... :)
Het zijn helaas niet dezelfde workstations, ze draaien wel allemaal hetzelfde (op de administratie na, welke ook werkt met AFAS (administratie progsel)).
Met niet hetzelfde bedoel ik qua hardware, met wel hetzelfde bedoel ik dus de geinstalleerde software.

Of is dit wel mogelijk, dat ik 1 complete image maak, en die op verschillende pcs met verschillende hardware zet?