Ik ben anderhalf jaar geleden overgestapt van Duthtone (Orange) naar Vodafone, in het begin niks aan de hand, alleen kreeg later ik klachten van Dutchtone en Ben bellers dat als ze mij bellen dat ze mijn Dutchtone voicemail aan de lijn kregen (en dit terwijl ik bij Vodafone zit, en mijn telefoon ging niet over terwijl deze aan stond). Daarom ben ik naar een Dutchtone Citypoint gegaan om mijn probleem uit te leggen, nadat de verkoper mij eerst "schaapachtig" aankeek met een blik van: "wat een lulverhaal" probeerde hij mij te bellen en constateerde ook mijn probleem, hij de technische dienst bellen en beloofde dat dit probleem in de loop van de middag verholpen zou worden. Het leek in eerste instantie goed te gaan, iemand met een Dutchtone abo belde mij en hij ging over, YES. Helaas voor mij een dag later krijgt elke Ben en Dutchtone beller te horen dat mijn nummer niet meer bestaat. Nu is mijn vraag: Wie heeft dit nog meer gehad en wat heb je er aan gedaan? (vanmiddag ga ik maar weer langs Dutchtone, alleen zo'n vreemd verhaal wilde ik niemand onthouden)
Heb je je telefoon al eens uit gezet, 10 minuten uit laten en daarna weer aanzetten.?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ja, dat heb ik ook al gedaan, zelfs even aanmelden op een ander netwerk en weer terug naar Vodafone.
Je bent geporteerd naar VODAFONE, en laat zoeits toch door Dutchtone oplossen, ik wil niet lullig doen, maar ben gewoon met Vodafone, daar betaal je je abo, en daarvan hoor je service te krijgen... Waarschijnlijk zit er ergens iets flink fout in de koppelingen van jou nummer de de verschillende aanbieders, en dat kan Vodafone dan voor je uit laten zoeken en rechtzetten...
De vorige keer krijg ik bij mijn Vodafone helpdesk te horen dat ik dit zelf even moest regelen bij Dutchtone, nou ben ik de beroerdste niet en wilde dit best zelf doen, maar nu dit verhaal een staartje krijgt ben ik het met Kippenijzer eens.
Een collega van mij is ook overgegaan naar Vodafone. Ik kon hem ook niet bellen met mijn dutchtone. Hij heeft dit door Vodafone laten oplossen, was binnen 4 uur geregeld.Kippenijzer schreef op 01 April 2003 @ 08:41:
Je bent geporteerd naar VODAFONE, en laat zoeits toch door Dutchtone oplossen, ik wil niet lullig doen, maar ben gewoon met Vodafone, daar betaal je je abo, en daarvan hoor je service te krijgen... Waarschijnlijk zit er ergens iets flink fout in de koppelingen van jou nummer de de verschillende aanbieders, en dat kan Vodafone dan voor je uit laten zoeken en rechtzetten...
Mijn advies: Bel de helpdesk van Vodafone!
Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen
door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.
Ik heb een soort gelijk probleem gehad, waarbij 1 nummer op 2 simkaarten was
aangesloten bij d*. Hier kwam ik pas na een maand of 2 achter. Hierbij ging hij
af en toe en af en toe niet over (waarbij de kans groot was dat je of mij of een
ander persoon aan de lijn kreeg). Misschien hebben ze iets soort gelijks bij jouw
gedaan.
Succes!.
grappig hoor tweakers crew
hadden jullie niks orgineels kunnen verzinnen?
aangesloten bij d*. Hier kwam ik pas na een maand of 2 achter. Hierbij ging hij
af en toe en af en toe niet over (waarbij de kans groot was dat je of mij of een
ander persoon aan de lijn kreeg). Misschien hebben ze iets soort gelijks bij jouw
gedaan.
Succes!.
grappig hoor tweakers crew
[ Voor 37% gewijzigd door avon op 01-04-2003 09:01 . Reden: Waarom is mijn <title> reverse? ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Net gedaan, binnen 1 minuut opgelost!!basmatt schreef op 01 April 2003 @ 08:52:
[...]
Een collega van mij is ook overgegaan naar Vodafone. Ik kon hem ook niet bellen met mijn dutchtone. Hij heeft dit door Vodafone laten oplossen, was binnen 4 uur geregeld.
Mijn advies: Bel de helpdesk van Vodafone!
Pagina: 1