• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Topicstarter
Ik ben van plan om een Nokia 7210 te gaan kopen maar ik vroeg me af of deze wel stabiel is, aangezien nokia's nogal regelmatig vastlopen vraag ik het eerst maar even.

En ja ik heb wel gezocht, maar daar staat van alles maar over stabiliteit heb ik niets gevonden, niet over de ervaringen van iemand met een 7210 iig.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nokia 6610 met kuren ?

Bekijk even dit topic hierboven, aangezien de 7210 hetzelfde is als de 6610 (qua software).
Het is zo dat sommige mensen problemen hebben en anderen weer totaal niet, persoonlijk heb ik namelijk helemaal niks mee gemaakt. Terwijl andere van ellende hem wel in 1000 stukjes willen gooien.

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:57

Mike78

Always

Ik heb mijn 7210 sinds hij uit was hier in Nederland en heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

wees er wel zeker van de je een nieuwere 7210 koopt, en mocht ie dat niet zijn, dat je dan een software update laat doen om te voorkomen dat je veel last hebt van vastlopers, resets e.d.

Verwijderd

Ik heb ook een 7210 gehad, en nooit problemen mee gehad, maar dit kan idd per toestel verschillen!

Lees deze topics ook eens door, veel gebruikers ervaringen!
Nokia 6610 vs. 7210
Nokia 6610 vs. 7210 deel II

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 09:10 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Topicstarter
Ok bedankt voor alle reacties allemaal hij is besteld dus ik zie hem als het goed is morgen of overmorgen bij mij thuis :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Dit is volgensmij echt wel te vinden in de verschillende 7210 topics :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.