Planet Game Club? Nieuw concept?

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik kom net dit tegen op mijn providersite

Planet Game Club. Je betaald per maand een bedrag en dan kan je spelletjes downloaden van meer dan 1 jaar oud.

Wat is Planet Game Club?
Bij Planet Game Club kunt u een groot aantal leuke en spannende games onbeperkt spelen.
Heel gemakkelijk, gewoon via het internet. Zodat u het beste uit uw ADSL-aansluiting haalt.
Welke games?
Planet Game Club biedt u in samenwerking met vooraanstaande gamestudio’s fantastische PC-games die garant staan voor veel spanning, avontuur en fun. U kent ze wel, titels als Tomb Raider, Roller Coaster Tycoon en Supreme Snowboarding. Planet Internet heeft de beste titels voor u uitgezocht. Voor jong en oud en in allerlei genres. Naast Action, Sports en Role-Playing games, vindt u in de playlist ook Strategy, Adventure en Simulation games. En natuurlijk zijn er ook Family Games als Monopoly in de lijst te vinden. Elke maand voegen wij titels toe aan de playlist. Zo wordt de Planet Game Club steeds interessanter voor jong en oud.Voor het complete games-overzicht klik hier.

Kortom, Planet Game Club biedt u bekende pc-games. Games die u normaalgesproken in de winkel zou kopen. Maar die u vanaf nu heel gemakkelijk via uw internetverbinding kunt spelen. En voor een fractie van de prijs.
Wat kost het?
Het lidmaatschap van de Planet Game Club kost Eur 12,95 per maand. Planet ADSL-abonnees betalen slechts Eur 9,95 per maand. Bovendien krijgt u nu tijdelijk de eerste maand gratis. U kunt onbeperkt uit een uitgebreide selectie games kiezen en onbeperkt spelen. En dat voor slechts een fractie van de prijs die u in de winkel voor een pc-game betaalt.
Gaan mensen nou echt betalen voor dit soort games?
Wie van jullie zou hier gebruik van maken?

Meer info http://pgc.planet.nl/

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09-2025
Er zijn toch al meer van dit soort initiatieven geweest, of niet?

Volgens mij liepen die op weinig tot nix uit. Ik heb hier dan ook niet echt veel vertrouwen in.....

P.S. Zou er zelf nooit aan meedoen omdat ik dan wel ff naar de uitverkoopbak van verschillende winkels ga. Daar liggen ze dan meestal ook wel tussen en dan hebbie de originele cd.

[ Voor 5% gewijzigd door itsoJ op 01-04-2003 00:26 ]

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Yoshida schreef op 01 April 2003 @ 00:25:
Er zijn toch al meer van dit soort initiatieven geweest, of niet?

Volgens mij liepen die op weinig tot nix uit. Ik heb hier dan ook niet echt veel vertrouwen in.....

P.S. Zou er zelf nooit aan meedoen omdat ik dan wel ff naar de uitverkoopbak van verschillende winkels ga. Daar liggen ze dan meestal ook wel tussen en dan hebbie de originele cd.
Zoiets dacht ik nou exact. 5 eurotjes en hebt zo een game...

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06
bij Avault.com hebben ze een tijd zoiets gehad, maar t is al een tijdje weg daar dus denk niet dat t een succes word.
btw, waarom zou je het zo spelen als je het ook in 1 keer kan downloaden/kopen?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2025
Freeloader is ook zo'n initiatief waar je spellen kunt downloaden tegen betaling. Op dit moment kun je er echter geen lid meer van worden. De meeste titels zijn echter niet zo bekend.

Don't waste your time or time will waste you

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06
Zonar schreef op 01 april 2003 @ 09:53:
Freeloader is ook zo'n initiatief waar je spellen kunt downloaden tegen betaling. Op dit moment kun je er echter geen lid meer van worden. De meeste titels zijn echter niet zo bekend.
hier download je ze niet, hier stream je ze.
klein verschilletje ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1