Comentaar over Belinea 103020 gevraagd!!!

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:30

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo, Ik ben misschien van plan om een Belinea 103020 te kopen, iemand ervaringen mee (zowel postitief als negatief) Post het dan hier!!!

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Is Belinea dan echt zo slecht dat niemand tot aanschaf overgaat?

20*350ZO45°

Verwijderd

Belinea is wel goed maar niet op en top. Voor dat weinige geld is ie inderdaad wel goed ja. Ik zou eerder voor de iets duurdere 103040 gaan. Of koop een goedkope Llyama of een leuke LG monitor.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Voor Iliyama heb ik géén geld, en die visionhupppeldepup 400 lijkt me maar een beetje brak, en kost nog aardig wat!
LG heb ik niet zoveel zin in, en Belinea is erg goedkoop voor mij te verkrijgen (499,- voor de 103020) en deze wordt ook direct 100% door Linux GOED ondersteund!

Toen ik Belinea van de week bij Computer-land zag, vroeg ik aan die kerel: "Sjesus man, wat is dat voor Merk?" Hij: "Dat is Belinea, een beetje een goedkoop scherm waar wel zeer goed"
Mijn oogjes waren direct een beetje verliefd.

MAAR: Ik wil nu weleens weten of dat ALDI scherm echt wel zo FLAT is als ze beweren, zo niet, dan ga ik toch liever voor 50 pieken meer een Belinea halen d8 ik zo!

20*350ZO45°

Verwijderd

Tuurlijk neem de belinea dan maar, want die van de aldi is nix. Bovendien heb je bij Belinea 3 jaar onsite garantie en bij de aldi niet. Ik zit te twijfelen tussen een Belinea of een LG.

Als je bij computerland kijkt is die idd het goedkoopst, echt veel keus hebben ze niet meer.

Ik houd het nog wel een jaartje bij mij 14" no-name monitor. Eerst maar een nieuw mobo etc.

Verwijderd

Ik heb belinea gehad en nu een LG. LG is toch net wat beter afgewerkt en mooier.
Daarbij komt ook nog dat de behuizing van die nieuwe belinea's werkelijk OERLELIJK zijn.
Ik heb de LG flatron 795ft+ en SUPER tevreden!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Gelukkig verschillen de smaken, want ik vind die Belinea wel echt supermooi!

Maar hoe zit het met de beeldkwaliteit?

20*350ZO45°

Verwijderd

Matig tot gemiddeld

LG is super

:)

Verwijderd

Zoals ik al eerder zij in jouw topic over die aldi monitor, vindt ik dat je met de philips 107S een betere keuze maakt.
Echt waar, als je toch goedkoop wil doen dan raad ik je eerder de philips 107S aan dan die belinea 103020! :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Er zijn niet echt veel mensen die een Belinea hebben geloof ik, maar alleen LG's of Pyjama's, maar daar heb ik het geld gewoonweg niet voor over! 500,- is mijn budget, id in dit budget deze Belinea de beste, of raad je toch een ander aan, en kom dan niet aankakken met Pyjama's van 2229,- ofzow!!!!!!! Moet wel 17" zijn!!!!

20*350ZO45°

Verwijderd

Voor de prijs zijn de belinea's prima. Als je idd maar 500 te besteden hebt. Je zou ook tweedehands kunnen kijken.

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
heb zelf al 3 jaar een belinea 15 " en ik sleep dat ding echt overal meeheen, lan party's enz en hij geeft nooit een krimp.
Hij heeft zelfs een keer bij ons in de schuur gestaan waar het dak van lekte en natuurlijk naar mijn monitor in. Even leeggegooid fohn er op voor 15 minuten en toen maar weer netwerken. lekker groot bereik tot 110 hz verversing. Voor dat geld een koopje tuurlijk er zijn betere maar in een japanner kun je ook rijden het hoeft geen jaguar ofzo te zijn.
Prima beeldje voor prima Prijsje;)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Cbd + Edgar wolf,

Bedankt voor jullie normale reacties, ik heb vanochtend 'm besteld, en mijn order staat al op verzonden! Morgen zal ik jullie waarschijnlijk meer kunnen vertellen over wat ik er precies van vind!

THX, RDK_NL

20*350ZO45°

Pagina: 1