Toon posts:

Glazen muis ondergrond :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam op het idee om een glas als ondergrond te gebruiken.
Het glas van een fotolijstje in dit geval.
En het werkt heel relax, lekker glad en precies.
Zijn er meerdere mensen die dit ook hebben?
Enne een leuke window etch aan de onderkant wordt mijn volgende doel :)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Grappig. En ook wel stijlvol als je bijv. getint of melkglas neemt. 't Geeft alleen wat meer rotzooi als je je muismat laat vallen :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Ehmm.. pix!!111!! :D

Serieus: Kan je een foto maken? Ben wel benieuwd!

edit:
Laat maar.. verkeerd gelezen.. D8 dat je de bodem uit je optical mouse gesloopt had en daar glas voor in de plaats had gezet. |:( Dit hebben meer mensen ja :)

[ Voor 55% gewijzigd door Sn3akz op 01-04-2003 00:00 ]

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 16:43

MAZZA

Barbie is er weer!

Er zijn zelfs muismatten van glas. Het is dus niet nieuw maar werkt niet bij elke muis even goed..

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Dan nog een mooie foto er onder :P !

ff serieus, lijkt mij ook een goed oppervlak voor een muis.
( niet optisch dan hè, of lukt dat toch? iig niet op een rode ondergrond bij mij )

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Al eens stilgestaan dat zo'n plaatje echt UBER ranzig is na 10 mins muizen? Vette handen, zweet u name it.. echt FIES :P

Verder werken optische muisen (mocht je die een hebben en het niet weten) niet op een te gladde (glazen) ondergrond, heb zelf een glazen bureau, maar m'n mx500 muis doet het er echt niet op, alleen met een matje :{

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 13:40

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hoe reageren hier optical muizen op? :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:46
Clanbase had toch zoiets??

Gevonden: http://www.clanbase.com/icematnl

Afbeeldingslocatie: http://www.clanbase.com:8000/cbmat_red.gif

[ Voor 29% gewijzigd door .GoO op 01-04-2003 00:06 ]

• Silva
  • Laatst online: 28-04 12:22
ik bezit zown matje, echt top spul :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 00:00:
Al eens stilgestaan dat zo'n plaatje echt UBER ranzig is na 10 mins muizen? Vette handen, zweet u name it.. echt FIES :P
en dat..... blijft bij een normale situatie gewoon zitten...
Ach dan zie je het niet.......... ;)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Zeker, ik heb een pc in de woonkamer. TFT is verplaatsbaar, muis (geen optical) en keyboard ook.
Muis werkt perfect op de salontafel (glazen plaat) . Ik gebruik ook wel de snijplank (glas) om te muizen, dan heb ik de muis recht voor me, als de muis op de tafel ligt is de werkhouding niet echt ideaal :).

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 11:22
Icemat of een frosted snijplank met window-etch d'r onder.
punt uit.....

• .GoO
artec schreef op 01 April 2003 @ 00:07:
[...]

ik bezit zown matje, echt top spul :)
Tis dat ik het niet nodig heb met mn optische muis, want het lijkt mij ook wel vet matje ja..

• Silva
  • Laatst online: 28-04 12:22
devv05 schreef op 01 April 2003 @ 00:15:
[...]

Tis dat ik het niet nodig heb met mn optische muis, want het lijkt mij ook wel vet matje ja..
het is juist voor een optische muis bedoeld :) want het is te glad om er met een bal overheen te glijden....

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

artec schreef op 01 April 2003 @ 00:18:
[...]

het is juist voor een optische muis bedoeld :) want het is te glad om er met een bal overheen te glijden....
juist inderdaad hij is inderdaad juist bedoelt voor een optische muis... ik heb er ook een alleen is me goede muis kapot... nu zit ik er met een optical mouse man op, gaat ook best alleen die trekt soms een beetje... maar best matje hoor! werkt super lekker...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• .GoO
artec schreef op 01 April 2003 @ 00:18:
[...]

Hm hij glijdt op mn bureau ook lekker hoor :) Maar misschien dat ik nog wel eens zo'n matje bestel, vind m wel koel...

Verwijderd

Topicstarter
Sn3akz schreef op 31 March 2003 @ 23:58:
Ehmm.. pix!!111!! :D

Serieus: Kan je een foto maken? Ben wel benieuwd!

edit:
Laat maar.. verkeerd gelezen.. D8 dat je de bodem uit je optical mouse gesloopt had en daar glas voor in de plaats had gezet. |:( Dit hebben meer mensen ja :)
helaas...

Ja ik heb gewoon een bal muis, en die doet het er goed op.
Optical heb ik tijdje geleden op de berg "nooit meer gebruiken" gegooid.
Ik hoop alleen niet dat die voetjes waarop ie glijd, gaan slijten :(
Verder geen last van smerigheid.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 12:37 ]

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Naar mijn idee werk een optical muis niet op glas nee.. Nix om op te reflecteren. Bij mij deed ie in ieder geval niets op een glazen tafel. Een A4tje bood uitkomst :)

Verwijderd

Was het niet dat een optical mouse niet op spiegelende oppervlakten werkt. Want in dat geval kan je het glaasje van is een fotolijst nemen. Want dat is meestal ontspiegeld. Dacht ik. Correct me if i'm wrong :D !!!

Verwijderd

Topicstarter
zou ik niet weten.
ik ben nu van plan om een mooi plaatje te regelen, en dat met een speciaal opzetstukje met mijn dremel erin "dremelen"
Pagina: 1