Hmm, ik heb ook een soortgelijk probleem. Heb sinds kort een nokia 7250. Prachtig apparaat en geweldige ringtones maar zodra ik de converter gebruik uit PCsuite om een normale midi om te vormen naar een midi die compatible is met mijn telefoon is de kwaliteit ineens verschrikkelijk. Die 40 polyfonische tonen zullen waarschijnlijk flink tegenvallen want deze kan er geloof ik 20 maar uiteindelijk maar 4 tegelijk afspelen en dat is dus heel weinig aangezien veel midis 30 kanalen tegelijk gebruiken.
Van een converter van mp3 naar midi weet ik niets van en zoals ..... al zegt is dit zeer onwaarschijnlijk. Midi, en zo ook mmf, bestaan uit vaste instrumenten. Dit is de reden waarom midi zo klein is. Mp3 daarentegen bestaat uit echte geluidsgolven als het ware. Een programma wat daadwerkelijk mp3 naar midi omzet zal verschrikkelijk moeilijk te maken zijn en dan misschien ook alleen maar werken bij bepaalde soorten muziek. Klassieke muziek met alleen maar piano zal waarschijnlijk veel sneller om te zetten zijn naar midi bijvoorbeeld.
Zelf zoek ik ook een manier om fatsoenlijke beltonen te converteren maar ik wacht nog even af tot daar een wondertool voor uit komt want die van nokia is werkelijk
/edit
Die samsung is trouwens ook echt

alleen heb ik toch voor de nokia gekozen voor o.a. de betere support en veel fijner menu. Ook heeft deze een camera

wel slechte kwaliteit maar genoeg om je te vermaken op een saaie zaterdagavond met je vriendinnetje.
Enigste wat ik als voordeel in die samsung zag was de grootte en inderdaad die polytonen. Die zijn wat beter in kwaliteit maar uiteindelijk staat ie bij mij toch altijd op tril
[
Voor 16% gewijzigd door
Shaflic op 01-04-2003 22:28
]