Toon posts:

ringtone converter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een mooie nieuwe samsung s300, maar wil zelf ringtones kunnen omzetten van bijv mp3/wav/midi naar mmf formaat.
wie weet wat ik ergens kan downloaden?

alvast bedankt.

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

veel succes, dat gaat je nooit lukken.. :W

mp3 omzetten naar mmf komt ong. op hetzelfde neer als een stuk cd-audio muziek automatisch om willen laten zetten naar bladmuziek (met muziek noten enzo) of bijv. gesproken tekst naar geschreven tekst.

volgens mij is dit onmogelijk :{

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Topicstarter
nou weet je, ze zijn er wel, maar dan mag je gelijk 100€ lappen.....
en daar heb ik geen zin in... en de tel die ik heb, kan 40 polyfone tonen aan, schijnt nieuw te zijn... dus t moet kunnen...

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Als er een nieuwe techniek is, bieden mensen altijd vanalles aan, want dat is big bucks. Maar dat wil niet zeggen dat het ook werkt.

MP3 of WAV zijn geluids bestanden, MMF is een soort midi, dat is een structureel verschil.

Midi omzetten naar MMF kan ik me wel wat bij voorstellen. Daar zijn ook vast wel progjes voor. Maar heb je wat voor software heb je bij je mobieltje gekregen eigenlijk?

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Topicstarter
een standaard progr. om geluiden en beeldjes over te zetten van pc naar tel. maar geen converter erbij, maar weet je ik zet die mp3 zo om in midi, geen probleem, maar dan nog naar mmf. en als ik dat heb, ben ik er.... maar ja... ik kan t niet vinden....

Verwijderd

BdR schreef op 01 April 2003 @ 00:09:
Als er een nieuwe techniek is, bieden mensen altijd vanalles aan, want dat is big bucks. Maar dat wil niet zeggen dat het ook werkt.

MP3 of WAV zijn geluids bestanden, MMF is een soort midi, dat is een structureel verschil.

Midi omzetten naar MMF kan ik me wel wat bij voorstellen. Daar zijn ook vast wel progjes voor. Maar heb je wat voor software heb je bij je mobieltje gekregen eigenlijk?
Als hij een mobiel heeft met polyfone beltonen moet het echt kunnen hoor. Ken mensen die dat hebben, en dat klinkt toch echt heel mooi en zo.

Ik zou alleen echt niet weten hoe je dat omzet

Verwijderd

Topicstarter
die polyfone tonen heb ik. 40 zelfs.... (normaal 16) nu t prog. nog.... alleen dus niet die 100€. da vink een beetje sonde...

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Zit dat niet in de standaard-software die bij je telefoon hoort? Met nokia suite kan je bijvoorbeeld ook gewoon midi bestanden naar je telefoon zetten. En nokia suite is gewoon gratis te halen bij nokia. Daar moeten ze bij andere merken toch ook iets voor hebben?

Verwijderd

Topicstarter
zucht.... was t maar zo....
samsung gaat de goede kant op maar dat nog niet...

Verwijderd

Topicstarter
en kan geen midi erop zetten..... die moet dus omgezet worden naar mmf

Verwijderd

Topicstarter
help??

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 23:15

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ben je een beetje wanhopig? Als je wat beter had gezocht, had je geweten dat je met PSMPlayer MIDI naar MMF bestanden kunt omzetten. Aangezien het 1 april is, geef ik je het voordeel van de twijfel O-)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-02 17:39
Hmm, ik heb ook een soortgelijk probleem. Heb sinds kort een nokia 7250. Prachtig apparaat en geweldige ringtones maar zodra ik de converter gebruik uit PCsuite om een normale midi om te vormen naar een midi die compatible is met mijn telefoon is de kwaliteit ineens verschrikkelijk. Die 40 polyfonische tonen zullen waarschijnlijk flink tegenvallen want deze kan er geloof ik 20 maar uiteindelijk maar 4 tegelijk afspelen en dat is dus heel weinig aangezien veel midis 30 kanalen tegelijk gebruiken.

Van een converter van mp3 naar midi weet ik niets van en zoals ..... al zegt is dit zeer onwaarschijnlijk. Midi, en zo ook mmf, bestaan uit vaste instrumenten. Dit is de reden waarom midi zo klein is. Mp3 daarentegen bestaat uit echte geluidsgolven als het ware. Een programma wat daadwerkelijk mp3 naar midi omzet zal verschrikkelijk moeilijk te maken zijn en dan misschien ook alleen maar werken bij bepaalde soorten muziek. Klassieke muziek met alleen maar piano zal waarschijnlijk veel sneller om te zetten zijn naar midi bijvoorbeeld.

Zelf zoek ik ook een manier om fatsoenlijke beltonen te converteren maar ik wacht nog even af tot daar een wondertool voor uit komt want die van nokia is werkelijk :r

/edit

Die samsung is trouwens ook echt :9 alleen heb ik toch voor de nokia gekozen voor o.a. de betere support en veel fijner menu. Ook heeft deze een camera :) wel slechte kwaliteit maar genoeg om je te vermaken op een saaie zaterdagavond met je vriendinnetje.
Enigste wat ik als voordeel in die samsung zag was de grootte en inderdaad die polytonen. Die zijn wat beter in kwaliteit maar uiteindelijk staat ie bij mij toch altijd op tril :+

[ Voor 16% gewijzigd door Shaflic op 01-04-2003 22:28 ]

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

met die psmplayer kun je wel wav converteren naar .mmf

mp3 wordt wat lastiger denk ik, maar als je een mp3cutter hebt kun je gewoon een stuk uit een mp3 knippen en daarna omzetten naar wav en dan een mmf van maken. Als je een beetje handig bent met dat spul heb je dat zo voorelkaar.

trouwens, op www.polyringtone.nl staan zat mmf-jes en programma's (samsung t100 officieel maar bijna alles werkt ook wel met de s300 :) )

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
http://www.ringtone4me.com/mmpoly_help.html

MIDI to MMF converter, kost € 28,--

Zit ook een trial download bij. Dit was trouwens de eerste hit op Google

Midi files kun je bij de duizenden online vinden. :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb nog een beter progje gevonden na hééél lang zoeken ;)
Hiermee kun je Wav naar MMF converteren

http://smaf-yamaha.com/to...ad3612e4e67c6632a2ccea0db
Pagina: 1