Ik heb een tijdje terug op t.net deze reveiw gezien maar ik kan hem nergens meer terugvinden (gezocht in Nieuws)
mijn ouwe palomino 1800+ precies 2 seconde ofzo
mijn ouwe TB 1,4 iets van 10 sec
serieus...
een k6-2 iig heel erg lang
een p3 katmai d8 ik ook best wel lang
serieus...
Waar heb jij het nou weer over, beetje verdwaaldSonyEricsson schreef op 01 April 2003 @ 00:21:
mijn ouwe palomino 1800+ precies 2 seconde ofzo
serieus...
[ Voor 73% gewijzigd door MadMarky op 01-04-2003 00:39 ]
ooh ....
ik las gelijk de topictitel zonder " review"
sorry
my badd
Bedankt allemaal dit is het inderdaad !
Keb hem gezien en ik ben blij dat ik zo een Intel neem, hoewel AMD nog altijd een grote plek in mijn hart heb
(verklaring voor icoon en text links).
BTW Ik krijg de zelfde kast als MadMarky (zie sig.)
Keb hem gezien en ik ben blij dat ik zo een Intel neem, hoewel AMD nog altijd een grote plek in mijn hart heb
[ Voor 14% gewijzigd door XoReP op 01-04-2003 11:22 ]
Beetje tweaker .. neemt daarom toch nog geen Intel.. alleen vanwege warmte problemen van AMD? btw.. de meeste nieuwe AMD chipsets voorzien in throttle functie nu om je AMD te sparen na warm worden... dussum.. waar hebben we het over?Master Tweaker schreef op 01 april 2003 @ 11:21:
Bedankt allemaal dit is het inderdaad !
Keb hem gezien en ik ben blij dat ik zo een Intel neem, hoewel AMD nog altijd een grote plek in mijn hart heb(verklaring voor icoon en text links).
De nForce2 heeft dat ook hoor.. dus je kan gerust een Athlon XP + nForce2 nemen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
dat bedoel ik..Demoniac schreef op 01 april 2003 @ 12:05:
De nForce2 heeft dat ook hoor.. dus je kan gerust een Athlon XP + nForce2 nemen
De amd's opzich zijn nergens voor beveiligd maar sommige moederborden hebben wel een beveiliging. Bij Asus heet het COP, ik weet niet of er meer moederbordfabriekanten zijn die het hebben. Iig dat COP heb ik getest. Nou ja, natuurlijk niet de hele heatsink eraf gehaalt maar alleen ff de fan eraf en toen heb ik nauwlettend de core temp in de gate gehouden en bij 70 graden ging de power er idd vanaf. Bij Asus kun je ook een filmpje downloaden waar ze wel de heatsink eraf halen. Of dat te vertrouwen is weet ik niet maar daar komt de temp ook niet hoger als ongeveer 75graden.
Verwijderd
Ik snap dat het vervelend is dat je die site niet kan vinden, maar DOC is geen forum om deze vragen te stellen. Van mij part vraag je het ergens in een topic, maar ga er geen apart topic voor openen
Maar goed, je hebt hem al gevonden.. Google is daar ook goed in trouwens 
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()