[NvQTwk]probleem

Pagina: 1
Acties:

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 02:45
hoi...

een tijdje geleden heb ik mijn Nvidia drivers ge-updated, ik heb eerst de oude detonator drivers netjes verwijderd en toen pas de nieuwe geinstalled...
maar nu krijg ik elke keer een fout melding (NvQTwk the specified module could not be found) tijdens het booten... zwaar irritant! :(

nu heb ik echt van alles geprobeerd om die foutmelding weg te krijgen maar helaas zonder succes... het blijft maar terug komen :'(
- registry gescanned en keys verwijderd
- detonator destroyer gerpobeerd (werkt niet onder win XP :? )
- verschillende detonator drivers geinstalled en gedeinstalled (booten met F8 en "VGA enabled")
- de search hiero op GOT leverde me ook weinig su6 op...
- google idem dito...

het enige wat wel werkt is in "msconfig" de optie "RUNNDLL32.EXE,NvQTwk,NVCplDeamon initialize" uitvinken...
maar na het opstarten vraagt windows of ik de volgende keer weer "normaal wilt booten"... en hoppa weer de zelfde ellende! :r
ik wil het graag weg hebben en niet uitvinken...

weet iemand hoe ik dit eens en voor altijd kan verhelpen (zonder Win XP opnieuw te installen)

ben gvd al vanaf 17:30 bezig... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door BaBy-G op 01-04-2003 02:28 ]

Man - a being in search of meaning

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

KneoK

Not in a million lightyears

Als je nu eens in het scherm dat je krijgt als je reboot na msconfig het hokje aanvinkt en DAN pas op OK drukt dan komt het probleem niet terug hoor...

Is geen oplossing voor het probleem, wel een oplossing die werkt...

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

BioWEB schreef op 01 April 2003 @ 00:06:
Als je nu eens in het scherm dat je krijgt als je reboot na msconfig het hokje aanvinkt en DAN pas op OK drukt dan komt het probleem niet terug hoor...

Is geen oplossing voor het probleem, wel een oplossing die werkt...
Is dus GEEN oplossing die werkt, is gewoon een omweg om het probleem weg te muffelen :X ...

Als je het ECHT zo erg vind moet je ff ALLES wat met nvidia te maken heeft eraf gooien en kijken of je het dan nog hebt, zo niet, nieuwste drivers erop, grote kans dat het goed gaat ...

zo wel, uhm :X ... format ?

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Op www.guru3d.com kan je een detonator destructor downloaden. Deze verwijdert alles maar dan ook alles wat er van oude drivers achter blijft. Probeer hierna je drivers opnieuw te installeren ...

Succes!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 01:48:
Op www.guru3d.com kan je een detonator destructor downloaden. Deze verwijdert alles maar dan ook alles wat er van oude drivers achter blijft. Probeer hierna je drivers opnieuw te installeren ...

Succes!
die detonator destroyer is niet win xp compatible... :?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb daar ook een tijd last van gehad en een nieuwe versie installeren hielp ook niet. Was een geluk dat ik een grote schoonmaak had geplanned en de schijf geformateerd heb. Nu heb ik er geen last meer van :). Nu draai ik de 43.45 drivers, en daar ben ik niet zo kapot van. Ik moet nog eens de 7.xx downloaden :9.

[ Voor 14% gewijzigd door Robin op 01-04-2003 02:09 ]

Verwijderd

BaBy-G schreef op 01 April 2003 @ 01:57:
[...]

die detonator destroyer is niet win xp compatible... :?
Sorry, heb weer eens niet verder gelezen dan mijn neus lang is..., stond al in je eerste topic...

Dan wordt het toch formateren ben ik bang!

• BaBy-G
neeeeeeeeee... :'(

Verwijderd

MSConfig is niet alles wat je kan doen om je probleem op te lossen.

Start regedit en zoek naar "runonce". Kijk dan in de sleutels wat lijkt op "RUNNDLL32.EXE,NvQTwk,NVCplDeamon" en verwijder dit.

Disclaimer: als er iets met je systeem gebeurt is dat niet mijn fout!
Ben bereikbaar op msn: nbuitenhuis@hotmail.com

• BaBy-G
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 02:42:
MSConfig is niet alles wat je kan doen om je probleem op te lossen.

Start regedit en zoek naar "runonce". Kijk dan in de sleutels wat lijkt op "RUNNDLL32.EXE,NvQTwk,NVCplDeamon" en verwijder dit.

Disclaimer: als er iets met je systeem gebeurt is dat niet mijn fout!
Ben bereikbaar op msn: nbuitenhuis@hotmail.com
maak je maar geen zorgen als ik mijn systeempje vern**k is het mij eigen schuld, ik neem het niemand kwalijk... ;)

• BaBy-G
ik heb heel de regedit afgescanned naar "runonce" maar kan geen key vinden met rundll32.exeblablabla...
scannen naar NvQTwk leverde ook noppes op... :(

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NvQtwk is toch van de geforce tweak utility of zie ik dat nou verkeerD? heb je een tweakutility gehad voordat je ging updaten naar een neiuwe driver?

Dat zeg ik....

• BaBy-G
Biobakker schreef op 01 April 2003 @ 12:08:
NvQtwk is toch van de geforce tweak utility of zie ik dat nou verkeerD? heb je een tweakutility gehad voordat je ging updaten naar een neiuwe driver?
nope, ik heb nooit tweak utilities geinstalled...
maar nu ik er zo over nadenk...

ik heb een Leadtek GF4 Ti4400 my ViVo :Y) , deze kaart kwam met het programaatje Winfox waarmee je oa TV-out en TV-in kon instellen maar ook je je core/memory speed kon veranderen... :?

maar Winfox heb ik ook al verschillende keren netjes verwijderd en geinstalled maar het probleem blijft... :(

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
zou best kunnen dat die in conflict is of geen waarde meer heeft. ik heb het ook gehad maar ik was toe aan een format dus ja dan is het probleem snel over :Y)

EDIT>>

als je winfox opnieuw isntalled geeft hij dan ook die foutmelding?

[ Voor 22% gewijzigd door Biobakker op 01-04-2003 14:03 ]

Dat zeg ik....

• BaBy-G
Biobakker schreef op 01 April 2003 @ 14:02:
zou best kunnen dat die in conflict is of geen waarde meer heeft. ik heb het ook gehad maar ik was toe aan een format dus ja dan is het probleem snel over :Y)

EDIT>>

als je winfox opnieuw isntalled geeft hij dan ook die foutmelding?
ja... :'(
maak vrij weinig uit wat ik doe, die foutmelding blijft maar terug komen...
zucht... ;(

Pagina: 1