Ik heb op mijn asus a7v133 moederboard in de bios een mooie optie zitten om mijn computer op een bepaalde tijd te laten opstarten of automatisch te laten booten wanneer er stroom op komt te staan. Er is alleen 1 groot nadeel, dit werkt alleen als windows zichzelf niet heeft afgesloten.
Ik heb een tijdschakelaar die ik kan instellen zodat windows niet zichzelf afsluit maar de tijdschakelaar de stroom er af gooit, alleen wil ik wel dat windows in een stand komt van: "it's now safe to turn off you're computer". Ik heb al zitten zoeken maar ik kom alleen maar het omgekeerde probleem tegen van mensen die juist willen dat de pc wordt uitgezet.
Weet iemand dus hoe je windows in de "it's safe to turn off ...." stand krijgt?
Ik heb een tijdschakelaar die ik kan instellen zodat windows niet zichzelf afsluit maar de tijdschakelaar de stroom er af gooit, alleen wil ik wel dat windows in een stand komt van: "it's now safe to turn off you're computer". Ik heb al zitten zoeken maar ik kom alleen maar het omgekeerde probleem tegen van mensen die juist willen dat de pc wordt uitgezet.
Weet iemand dus hoe je windows in de "it's safe to turn off ...." stand krijgt?