Toon posts:

[CS]vastloper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds ik een radeon 9700 pro heb een hele hardnekkige fout in Counterstrike die ik tot nu toe nog bij niemand heb gehoord.
Ik kan gewoon een zonder probleem een game joinen en een tijdje spelen, wil ik echter uit het spel en druk ik simpelweg op escape om in het menu te komen krijg ik zwart beeld en verder... helemaal niets! geen beeld, geen geluid!
soms (maar minder vaak) loopt CS ook wel eens gewoon tijdens het spelen muurvast.

hoe kan dit? is dit bij meer mensen bekend?

ik heb een athlon 2200+ met radeon 9700 pro en 512 mb PC2700 en gebruik de catalyst 3.2 (7.84) drivers en de 4-in-1 (4.43) drivers.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 23:25:
ik heb sinds ik een radeon 9700 pro heb een hele hardnekkige fout in Counterstrike die ik tot nu toe nog bij niemand heb gehoord.
Ik kan gewoon een zonder probleem een game joinen en een tijdje spelen, wil ik echter uit het spel en druk ik simpelweg op escape om in het menu te komen krijg ik zwart beeld en verder... helemaal niets! geen beeld, geen geluid!
soms (maar minder vaak) loopt CS ook wel eens gewoon tijdens het spelen muurvast.

hoe kan dit? is dit bij meer mensen bekend?

ik heb een athlon 2200+ met radeon 9700 pro en 512 mb PC2700 en gebruik de catalyst 3.2 (7.84) drivers en de 4-in-1 (4.43) drivers.
(edited: Typ quit in console :) )

La maar ik lees weer slecht :/

[ Voor 5% gewijzigd door 7ouis op 01-04-2003 00:08 ]

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
is je windows helemaal geupdate? heb je de nieuwste directx geinstalleerd, heb je al geprobeert om cs opnieuw te installen ?

Verwijderd

Topicstarter
artec schreef op 01 april 2003 @ 00:10:
is je windows helemaal geupdate? heb je de nieuwste directx geinstalleerd, heb je al geprobeert om cs opnieuw te installen ?
elke automatische windows update doe ik, directx 9 is installed, CS al opnieuw geïnstalled, format c: mocht ook niet baten...

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 07:51

4hp

:/ ik heb precies hetzeflde probleem, het precies zelfde specs: 2200+, 9700pro, 512pc2700, epox8k3a. Ook nieuwste catalyst drivers (3.2) en VIA 4in1.

Er was ergens ook een ander topic over...

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
je kan proberen exit in console te typen dan gaat ie niet eerst trug naar dat menutje maar meteen naar windows, ik weet niet of dit de oplossing voor je probleem is maaar iig het proberen waard

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:32
lol jo, het zijn gewoon de 3.2 drivers, daar heeft iedereen last van :z

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

CommanderKeen schreef op 01 April 2003 @ 11:17:
lol jo, het zijn gewoon de 3.2 drivers, daar heeft iedereen last van :z
Ja precies, dit probleem is wel vaker voorbij gekomen en het ligt aan de 3.2 drivers.. de 3.1 moet wel goed werken...

superB

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 14-02 07:48
kwou net een topic posten hierover.
ik zit met hetzelfde probleem dus.
ik heb de catalyst 3.1 drivers en de 3.2 beide geprobeerd maar het maakt nix uit.
kheb ook directx 9 en 8.1 erop gehad maar dit maakte ook geen verschil.
Vraag me af wat nou de oplossing is :?

Steam: CatBearCow

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
met Catalyst 3.1 moet het gewoon goed werken, hier en bij de rest iig wel.

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 14-02 07:48
unfor schreef op 01 April 2003 @ 13:36:
met Catalyst 3.1 moet het gewoon goed werken, hier en bij de rest iig wel.
dat is natuurlijk onzin...

kan gewoon zijn dat ik pech heb of weet ik veel wat.
als het bij een aantal mense hier werk betekend dat niet direct dat het overal MOET werken :'(

Steam: CatBearCow

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Bartjeuhz schreef op 01 April 2003 @ 13:51:
[...]

dat is natuurlijk onzin...

kan gewoon zijn dat ik pech heb of weet ik veel wat.
als het bij een aantal mense hier werk betekend dat niet direct dat het overal MOET werken :'(
Doe dan de 3.0 of de 2.9 :) niet zo snel opgeven iig :) Dit zijn namelijk meestal driver problemen..

superB

Verwijderd

Hmmm ik heb ook hetzelfde prob. Maar dan met een PIII 700 en geforce 256. Ik typ gewoon f1 en dan die grote quit knop dat werkt wel :) buggy engine ... maar dope game

Verwijderd

Topicstarter
nou bedankt voor alle reacties, ik ga denk maar via de console of met F1 het spel uit, die 3.1 drivers wil ik namelijk van mn leven niet meer terug.
Pagina: 1